פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית
נטלי שירותי רפואה בני הגיל השלישי באבן יהודה טיילו בעקבות חנה סנש נטלי שירותי רפואה

מסע אחורה בזמן - יום מעשיר בפארק חפציבה ובמוזיאון חנה סנש לבני הגיל השלישי.  "נחשפתי לדברים רבים שלא ידעתי ולא הכרתי", סיפרה נאוה עמר, אחת המשתתפות

ט

טיול בעקבות חנה סנש

הקהילה התומכת המופעלת על ידי "נטלי שירותי רפואה" בשיתוף עם מחלקת הרווחה באבן יהודה, קיימה עבור חברי הקהילה יום מעשיר בפארק חפציבה ובמוזיאון חנה סנש.
"היום הזה והיציאה לטיול הראו לנו שאין גיל מאוחר מדי לחלום או לטייל. השילוב בין מזג האוויר המושלם לבין המסלול המהנה שלאורכו טיילנו, בין העבר להווה ובין הטבע לעיר, הפכו אותנו לנטולי כל גיל. הטיול נבנה תוך התחשבות בכל הצרכים של חברי הקהילה וכולנו הרגשנו שאנחנו נחשפים לדברים שלא ידענו עד כה ", מספרת גלית ויינברג מנהלת הקהילה התומכת
במסגרת היום חברי הקהילה קיבלו הדרכה מעניינת בפארק חפציבה של "אורות רבין", ביקרו במוזיאון חנה סנש ולאחריו האזינו להרצאה על חייה כצנחנית. הם זכו להרצאה מרתקת של היכרות עם פועלה של חנה סנש ולבסוף חתמו את היום עם ארוחת צהרים חגיגית בקיבוץ.
"נהניתי מאוד הטיול התאים לנו, הכול זרם בקצב שלנו והיה מאוד מעניין. נחשפתי לדברים רבים שלא ידעתי ולא הכרתי. מסירות הנפש של הצוות רגשה אותי ולא מובן מאליו שנותנים לנו כאלו ימים יפים עם כזו אהבה שמעניקים לנו", שיתפה נאוה עמר, חברת הקהילה התומכת באבן יהודה.
הטיול היה חלק מהפעילויות החברתיות השוטפות שחברי הקהילה התומכת נהנים מהם.