פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית
צילום: רן אליהו מרכז קהילתי חדש במרכז העיר צילום: רן אליהו

עיריית נתניה השלימה בימים אלה הקמתו של מרכז קהילתי נוסף ברחוב רד"ק,  בהשקעה של כ- 6.5 מיליון שקל

צילום: רן אליהו 

המרכז השכונתי ברד"ק הוקם בהשקעה של כ- 6.5 מיליון שקלים והוא השני מבין מבני הציבור האמורים לקום במתחם, שתוכנן כך שישלב את צורכי החינוך והקהילה במתחם ציבורי אחד, לרווחת התושבים.
תוכנית הבינוי למתחם כוללת את המרכז החדש, מקבץ גנים שקיים זה מכבר, בי"ס יסודי בתכנון, אולם ספורט שכונתי בעתיד, שטח ציבורי פתוח ושביל אופניים, כאשר לעיקרון שילוב מבני החינוך והקהילה יתרונות רבים ובהם: ניצול יעיל של שטח המגרש, שימוש במתקני החצר והמבנים בכל שעות היום והערב, יצירת מקום מרכזי ומשמעותי בשכונה לשימוש כל תושבי השכונה, הגברת השייכות של התושבים וכן הפחתת שימוש ברכב בין מוקדי הפעילות הציבוריים.
המרכז הקהילתי שהושלם בנוי על שטח של כ- 900 מ"ר וכולל חדרי חוגים רב-תכליתיים בגדלים שונים , המאפשרים גמישות וחלוקה באמצעות מחיצות אקוסטיות, כמו גם חדרי מנהלה, מרחב מוגן (מוסדי) וחללי שירות ומעלית.

מתכנן המבנה: שוקי שושני אדריכל ומתכנן ערים.

ראש העיר, מרים פיירברג-איכר: "איכות חיים נמדדת, בין היתר, בנגישות הציבור למתקני תרבות ופנאי. הקפדנו, בשנים האחרונות, לתת מענים בנושא זה ולהקים מרכזי קהילה בכל חלקי העיר, הנותנים מענה נרחב לצרכים השונים בתחום ומביאים להעצמת פעילות הפנאי והתרבות בנתניה."