מימין לי אורון וקרן גרין ערב בנושא התמודדות עם מצבי לחץ של מאוחדת בקדימה מימין לי אורון וקרן גרין

האירוע במעמד קרן גרין ראש מועצת קדימה צורן ולי אורון מנהלת מחוז מרכז של מאוחדת, נערך בשיתוף מתנ"ס קדימה-צורן בהשתתפותם של כ-120 ממבוטחי מאוחדת ותושבים מקדימה-צורן ומיישובי הסביבה

מימין לי אורון וקרן גרין

אופירה מעצרי מנהלת מרפאת קדימה-צורן בשיתוף מיכל ברקוביץ רכזת התרבות של מתנ"ס קדימה- צורן יזמו את מפגש המקצועי שהיה פתוח לקהל הרחב. אוהד ברקת, מומחה בפסיכותרפיה ומנהל מרפאת בריאות הנפש פר"ח בנתניה הוזמן לשאת הרצאה בנושא "התמודדות עם מצבי לחץ" שבמהלכה נחשפו המשתתפים למגוון של כלים וטכניקות להתמודדות עם מצבי לחץ ומתח ואף ערכו תרגול של "דמיון מודרך", שכלל התנסות אישית בתרגילי הרפיה ונשימות. בחלקו השני של הערב, נחשפו המשתתפים לנושא מרתק נוסף - תופעות הלוואי של "אכילה רגשית" שאותו הציגה אוריה פרס דיאטנית קלינית במאוחדת אשר סקרה את התופעה רחבת ההיקף והמסוכנת העשויה אף היא לפגוע בבריאות הנפש והגוף אם אינה זוכה לטיפול מתאים.

לי אורון מנהלת מחוז מרכז של מאוחדת " זה נושא כאוב וחשוב להיות מודעים לו. לדעת שאפשר ושצריך לא להתעלם ולהתמודד עם מצבי לחץ וחרדה. אנו שמחים על שיתוף הפעולה עם המתנ"ס ועל כך שהנושא עורר בציבור הרחב שהגיע בשעת ערב לשמוע המלצות, הדרכות והתנסויות ואף כמה כלים להתמודדות. אני מקווה שנמשיך במסורת זו של ערבי העשרה בנושאי בריאות שונים".