מסיבה בחוף פולג מה מחכה לכם במסיבת החוף הגדולה של נתניה? צילום: יח"צ הגג-הבית לצעירים בנתניה

ביום שישי הקרוב תתקיים מסיבה בחוף פולג. אז אילו דיג׳יים הולכים להקפיץ אתכם ואילו הפתעות מחכות לכם? כל הפרטים בכתבה הבאה
ביום שישי הקרוב, ה-28.8, מהשעה 12:00 בצהריים, אתם מוזמנים לרקוד תחת כיפת השמיים מול הגלים ולהיפרד בחגיגות מהקיץ. 

חשבתם שהקיץ לוהט? עוד לא ראיתם כלום. מסיבת החוף הגדולה של נתניה הולכת להיות לוהטת עוד יותר. הגג, הבית של הצעירים בשיתוף היכל התרבות נתניה, ארגנו לכם מסיבה חלומית בחוף פולג.

מי הדיג'יים שיקפיצו אתכם?

הדיג׳ייז שהולכים לחמם את האווירה, הם DJ IDAN K, DUDU PARIZJERMMY - AFTER TRANCE ו- LOUD - LIVE. 
DJ IDAN K 
ייתן סט של מוזיקת רגאיי ויגרום לכם להרגיש כאילו נחתתם בג׳מייקה. אחריו יעלה DUDU PARIZ הנחשב לאחד ממובילי מוזיקת המיינסטרים בישראל. לדודו יש ניסיון רב בתקלוט לקהל סטודנטים, ובשנים האחרונות ניגן בהפקות סטודנטים רבות, מהצפון ועד הדרום. ואם אתם חובבי טראנס, בוודאי תשמחו לשמוע ש- JERMMY - AFTER TRANCE מגיע לנתניה. JERMMY נחשב לאגדת טראנס בינלאומית וכבר עשור שהוא מתקלט טראנסים בארץ ובחו״ל. לקינוח LOUD - LIVE - צמד הדיג׳ייז איתן רייטר וקובי טולדנו, חברו בשנים האחרונות למתופף נמרוד גורוביץ׳ ועבדו ביחד באולפן על הפקת אלבום משובח. כעת הם מגיעים לעיר היהלומים כדי להקפיץ אותנו. תתכוננו לרקוד כמו מטורפים עד כניסת השבת.

אם אתם חוששים מהחום והטמפרטורות הגבוהות, אל דאגה. טפטפות ירעננו אתכם והמתחם כולו יהיה מוצל תחת קרני השמש. 
"אני שמחה שיש לנו את היכולת כארגון לגרום להרבה אנשים ליהנות במרחב העירוני ולהגשים את שאיפות הבילוי שלהם בתוך העיר" אמרה בראיון מאריתו קבדה, מנהלת המחלקה לצעירים בעיריית נתניה והוסיפה "יש לנו רצועות חוף מהמדהימות בארץ ואפילו בעולם וזה משמח מאוד לראות את המרחבים האלה הומים משמחה, מכח צעיר נתנייתי שמבלה ומחזיר את תרבות הבילוי למרחבים הללו".

הכניסה למסיבה היא בהצגת תעודת זהות ואין אפשרות להכניס אלכוהול. אך מי שירצה לשתות ימצא את מבוקשו- מתחם ברים ענק יחכה לכם במסיבה. וכמובן שאם שותים לא נוהגים ולכן מוניות שי יצאו מצפון העיר ועד למתחם המסיבה בחוף פולג. תיהנו! 

הכניסה למסיבה היא ללא תשלום ומיועדת לגילאי 18 ומעלה. אך גם הילדים לא ישארו מקופחים- לצד המסיבה יוקם מתחם המיועד להורים וילדים עד גיל 10.