צילום | fotolia בני נוער תושבי נתניה לא הוכנסו למועדון צילום | fotolia

עשרות בני נוער מנתניה שהגיעו אתמול באוטובוסים מאורגנים למסיבת פורים אליה רכשו כרטיסים מראש, לא הורשו להיכנס למסיבה 

 

אילוסטרציה | fotolia

אתמול (שלישי) התקיימה מסיבת פורים "במקום חדש שפתחו ליד הדולפינריום בתל אביב" לדבריו של אלירון, מארגן המסיבה. לטענתו בשל חשש לזיופי כרטיסים, הוא לא משתף במיקום המדויק של המסיבה. במסיבת הפורים "שאסור לפספס" הופיעו בין היתר דיג'י סקאזי, לירן דנינו ונוי פדלון.
בני הנוער יצאו בשני אוטובוסים, אותן ארגנה ההפקה ושילמו על המסיבה מראש 160 שקלים כולל הסעה. אולם כשהגיעו חגיגיים ומחופשים למסיבה, הבינו שהמסיבה מתקיימת בבת-ים ולא באזור הדוליפנריום בתל-אביב, הם לא הורשו להיכנס אליה מאחר וההפקה מכרה ככל הנראה יותר כרטיסים מהמותר. 
לאחר כשעתיים, בהן עמדו בתור להיכנס למסיבה, בצפיפות שיכלה להיגמר באסון, התקשרו חלקם להורים וחזרו בהוראת ההורים באופן עצמאי הביתה, מאוכזבים, אחרים המתינו בחוץ עד השעה 4:00 לפנות בוקר וחזרו בהסעות.

רכילות בנתניה - בני נוער תושבי נתניה לא הוכנסו למועדון

"אמרו לנו שהמיקום הוא בתל אביב, דקה מקו החוף. רק בהגיענו גילינו שהמסיבה בכלל בבת ים. כדי לא לחכות 4 שעות להסעה, בקור בחוץ, היינו צריכים לשלם על מונית ספיישל כי לקחת שירות מבת ים לנתניה זה הרבה יותר מסובך מאשר מתל אביב לנתניה. ההורים לא היו מרשים לי בכלל להגיע עד בת ים" אמרה אחת הבנות מנתניה. אחרת הוסיפה "שילמתי, התארגנתי, התאפרתי וחיכיתי שעתיים בתור כדי לבוא למסיבה שלא היה לי סיכוי להיכנס אליה מההתחלה". משתתפת נופסת הוסיפה "מרגישה שעקצו אותנו. הם מכרו הרבה יותר כרטיסים ממה שהיה צריך כדי להרוויח כסף על קטינים. יכולתי ללכת עם החברות שלי לכל מסיבה אחרת. יחצנים של מסיבות אחרות רדפו אחרינו לבוא למסיבה שלהם אבל החלטתי בטיפשותי לבוא למסיבה הזאת של הכרום".
מאלירון, מארגן המסיבה, לא התקבלה תגובה.