אילוסטרציה | fotolia לבן בחלום שחור: בוטלה מסיבת הנוער בלילה לבן בנתניה אילוסטרציה | fotolia

מאות בני נוער כבר התייצבו בכיכר העצמאות, כשהעירייה הודיעה כי בשל בעיות אבטחה בוטל האירוע ברגע האחרון. "עוגמת נפש למאות צעירים הלילה", זעמו ההורים. העירייה: "ביטחון הנוער חשוב לנו יותר מקיום האירוע"

אילוסטרציה | fotolia

לא לזה פיללו מאות בני נוער מנתניה, שהגיעו בחמישי שעבר לחגוג את אירועי 'לילה לבן' בעיר בכיכר העצמאות החדשה. לאחר שלל הפעילויות בשעות אחר הצהריים והערב, במקום תוכננה מסיבת צעירים לרגל סוף הקיץ, עם מושיקו מור, LUTRA JUVI, IDO & ZOOK אלא שבזמן שהם ממתינים לתחילת האירוע, ציפתה לכולם הפתעה לא נעימה. עיריית נתניה הודיעה במפתיע כי "לצערנו הרב, עקב בעיות הקשורות באבטחה אנו נאלצים לבטל את האירוע ברגע האחרון".

בני הנוער המאוכזבים נאלצו לשוב על עקבותיהם והתגובות הזועמות בפייסבוק העירוני לא איחרו להגיע. "העיקר שעושים רעש וצלצולים וכשמגיע תאריך היעד מבטלים. זו לא הפעם הראשונה שזה קורה ומעניין מאוד מה קורה עם התשלום לאמנים שברגע האחרון בוטלה להם הופעה. פשוט ביזיון, צוחקים לנו בפנים", הייתה אחת התגובות החריפות. עוד נכתבו מילים קשות דוגמת 'חרפה' ו'עיר פח', ותגובה נוספת בגנות העירייה גרסה: "איזה בושות! אתם עירייה או מה? חובבנות וניסיון לחסוך על דבר כה חשוב גרמו לעוגמת נפש למאות צעירים הלילה".

מעיריית נתניה נמסר בתגובה: "לאורך כל היום היינו בקשר אל מול הספקים השונים בקשר לכלל האירועים שהיו במהלך אירועי לילה לבן בעיר. גם באירוע הנוער שהיה חלק מהפקת לילה לבן פעלנו בסנכרון מלא. לצערנו, חברת האבטחה שהתחייבה להגיע בשעה 20:00 בערב, הודיעה במפתיע כי חסרים לה עשרה מאבטחים. בעקבות כך הודיע מפקד תחנת נתניה על ביטול לעירייה. עיריית נתניה מצרה על ביטול האירוע, אך יחד עם זאת, ביטחון הנוער שלנו חשוב יותר מקיום האירוע. אנו נפעל מול חברת האבטחה ונמצא עמה הליכים מתוך דאגה לכספי הציבור. הנהלת העירייה בראשות המנכ"ל תערוך תחקיר פנימי מקיף ונסיק מסקנות, נפיק לקחים ונפעל בהתאם".