פסטיבל הזמר "כתר המזרח" פסטיבל הזמר "כתר המזרח" חוזר לנתניה פסטיבל הזמר "כתר המזרח"

פסטיבל הזמר הים תיכוני-ישראלי "כתר המזרח" יתקיים בנתניה עם האמנים אייל גולן, עדן בן זקן, נסרין קדרי, עדן חסון, כנסיית השכל, סאבלימינאל, רותם כהן ועוד 

פסטיבל הזמר "כתר המזרח" 

פסטיבל הזמר הים תיכוני "כתר המזרח יתקיים בנתניה בסימן "קולות רבים, לב אחד", בו מיטב כוכבי הזמר הים תיכוני-ישראלי יבצעו יצירות מרגשות שיחברו את הפסיפס התרבותי ישראלי לפס קול שלם ומאוחד.

הקהל מוזמן למסע מרגש אל תוך ההשראות המוזיקליות עליהן גדלו מיטב אמני ואמניות הזמר הים תיכוני ביניהם: אייל גולן, עדן בן זקן, נסרין קדרי, עדן חסון, כנסיית השכל, רותם כהן, מאור אדרי, שמעון בוסקילה, סאבלימינל, מושיק עפיה, ויסמין לוי. במסגרת הפסטיבל יבצעו האמנים מחוות לזמר הים תיכוני.

מעיריית נתניה נמסר כי הפסטיבל יתקיים השנה בפארק אגם החורף בנתניה הודות למאמצי ראש העיר, מרים פיירברג-איכר.

ראש העיר נתניה, מרים פיירברג-איכר: "נתניה גאה לארח את פסטיבל "כתר המזרח" - חגיגה מוזיקלית המבוססת על הזמר המזרחי-ישראלי האהוב על כולנו. אני מודה למשרד התרבות והספורט ולעומדת בראשו, השרה מירי רגב, על בחירת נתניה כעיר המארחת ומזמינה את כולם להגיע וליהנות מחוויה מוזיקלית יוצאת דופן".

שרת התרבות והספורט, ח"כ מירי רגב: "אני שמחה ונרגשת לקיים גם השנה, כבכל שנה בארבע השנים האחרונות, את אירוע "כתר המזרח", פסטיבל, המציב בקדמת הבמה הציבורית את מגוון הקולות והצלילים המשובחים של המוסיקה והזמר הישראלי הים-תיכוני; צלילים וקולות, ש'זכו' לכתף קרה ולהדרה שיטתית מצדו של הממסד התרבותי הישראלי וזאת על אף האהדה הרבה כלפיהם בקרב הקהל הרחב.
אני מאמינה, כי עם הצבתה של המוסיקה הישראלית הים תיכונית בקדמת הבמה הממסדית בפסטיבל "כתר המזרח" ועם נקיטתם של תיקונים במנגנוני התמיכה בתרבות, ניצבים כעת יותר ויותר על גשר המיתרים של המוסיקה הישראלית, זה לצד זה, כשווים, הכינור לצד העוד, הגיטרה לצד הבוזוקי וצלילי המזרח לצד צלילי המערב.
אני מזמינה את הקהל הרחב לפסטיבל "כתר המזרח", למופע סוף הקיץ, סוחף ומרגש, בו נצדיע ונריע למוסיקה הישראלית הים תיכונית עם מיטב האמניות והאמנים שלנו. בואו בהמוניכם! כי את החגיגה הענקית הזאת פשוט אסור לפספס!"

אירוע "כתר המזרח" יתקיים בפארק אגם החורף שבנתניה, יום שלישי, ה-24 לספטמבר בשעה 21:00, האירוע יהיה פתוח לקהל הרחב ללא תשלום, פתיחת שערים 19:30.