חצר השוק | תכנון וביצוע הדמיה: סטודיו מו שוק העופות בנתניה צפוי להפוך למתחם בילוי לצעירים חצר השוק | תכנון וביצוע הדמיה: סטודיו מו

אחד המתחמים הוותיקים בעיר יעבור מהפכה ויהפוך לאזור שוקק חיים עם ברים, מסעדות והופעות, בדומה לחצר השוק בכפר סבא ומתחם מחנה יהודה בירושלים. סגנית ומ"מ ראש העיר, שירי חגואל סיידון: "הכוונה היא שלא נצטרך לנסוע למקומות אחרים. בנתניה צריך להיות הכל" 

חצר השוק | תכנון וביצוע הדמיה: סטודיו מו

מכירים את המתחמים הלוהטים (לפחות בתקופת טרום הקורונה) במחנה יהודה בירושלים ובחצר השוק בכפר סבא? התכוננו להכיר בקרוב את חצר השוק בנתניה. שוק העופות, אחד המקומות האותנטיים והוותיקים בעיר, יתעורר בקרוב לחיים ויהפוך למתחם בילויים צעיר ואנרגטי, בכלל זה קונספט של פוד-טרקים, ברים, הופעות ובעיקר וייביים טובים.

החברה הזוכה במכרז, בראשות היזם גיא יצחקי, אחראית על חצר השוק בכפר סבא, חצר השוק בפרדס חנה וחצר השוק העתידית ברעננה. החזון הוא להפוך את כל חוויית השוק לעשירה ומלאה יותר, מקניות של פירות וירקות ועד אפשרות לסגור את היום עם בירה קרה לצד מוסיקה טובה.

שירי חגואל סיידון, סגנית ומ"מ ראש העיר והממונה על תחום הנוער והצעירים: "זו יוזמה שאנחנו עובדים עליה הרבה זמן, כשהרעיון הוא לשפץ את מתחם שוק העופות בתוך השוק הישן בנתניה, אזור שאינו פעיל כיום, ולהפוך אותו למתחם דומה למתחם מחנה יהודה בירושלים. הכוונה היא שלא נצטרך לנסוע למקומות אחרים, בנתניה צריך להיות הכל".

עוד הוסיפה חגואל סיידון כי "הדבר לא היה מתאפשר בלי ראש העיר, מרים פיירברג-איכר, שרואה את חשיבות נושא הנוער והצעירים בעיר, כמו גם את תרבות הפנאי, ומציבה אותם בראש סדר העדיפויות. מי שקידמה את הנושא ברמה המקצועית בעייריה היא עלוית פרוינד, שמנהלת את מרכז העיר. שוק נתניה הוא אחד השווקים הגדולים והתוססים, ואין לי ספק שהוספת חצר השוק תעניק שדרוג נהדר למקום. אני מודה לגיא יצחקי ולצוות חצר השוק, השותפים שלנו בהחייאת המתחם".