זאפה מתחם הופעות חדש הושק לקראת הופעות החורף של זאפה זאפה

קבוצת זאפה משיקה את "זאפה בעמק חפר" - מתחם מופעים חדש שייפתח לקראת עונת המופעים ופסטיבלי החורף החדשים של קבוצת זאפה  

קבוצת זאפה 

"זאפה בעמק חפר" בהאנגר 09, ממוקם בפארק התעשיות עמק חפר, אולם מופעים מרשים בסטנדרטים הגבוהים של מועדוני זאפה. המקום יכול להכיל  כ-1,300 איש בכל מופע. המתחם מותאם לאירועים, מופעים גדולים, תערוכות, אירועים פרטיים ועוד.

עונת ההופעות ב "זאפה בעמק חפר" תפתח בהופעה של מארינה מקסימיליאן אשר תתקיים ב 13.1 ולאחריה יתקיימו סדרת מופעי פסטיבל "זאפה גולדסטאר סאונד סיסטם" במקביל למופעים שיתקיימו במועדון זאפה תל אביב החדש.
פסטיבל זאפה גולדסטאר סאונד סיסטם – מתקיים זו השנה ה-16 ומארח כל שנה את האמנים המובילים של ישראל ועושה כבוד לאלבומים הגדולים של המוזיקה הישראלית.

אסף מור , סמנכ"ל השיווק והפיתוח העסקי של קבוצת זאפה "החורף מתקרב ואיתו פסטיבל זאפה גולדסטאר סאונד סיסטם, מסורת שתתקיים גם השנה זו הפעם ה – 16.
לראשונה נחגוג השנה את הפסטיבל בשני מתחמים חדשים: מועדון זאפה תל אביב החדש במתחם מידטאון אשר נפתח במהלך חודש אוגוסט האחרון ומיד הפך לבית התל אביבי החדש והחם של המוזיקה בישראל ובזאפה בעמק חפר, האנגר 09, שעבר שיפוץ ושדרוג לקראת הפסטיבל ויארח לראשונה את מופעי הפסטיבל.
גם השנה יצדיע הפסטיבל לאלבומי מופת ישראלים שכבשו את ליבנו ומהווים חלק בלתי נפרד מפס הקול המלווה את חיינו לאורך השנים. בפסטיבל ישתתפו מיטב אמני ישראל האהובים אשר יבצעו את אלבומי המופת שכבשו את הקהל הישראלי. אנו שמחים לארח את רשימת האמנים המכובדת וכמובן נשמח לראות את כולכם"