ענת מאיר-גיסין אימון כושר פרטי להשלת קילגרמים מיותרים צילום: אבי שי

ענת מאיר גיסין מאמנת כושר בכירה ומנחת תוכניות כושר בטלויזיה, כותבת על הדרך האולטימטיבית להשלת הקילוגרמים המיותרים, חיטוב הגוף והיכולת לצעוד בגאווה בבגד ים בחוף

צעדתי כהרגלי עם בעלי בים את צעדת השבת שלנו, כשעה הליכה אינטנסיבית ולאחר מכן שתינו קפה, שיחה, וחזרה הביתה לארוחת בוקר.

בזמן שצעדנו בים הסתכלתי סביבי וחיפשתי נואשות גבר או אישה על מנת שאוכל לומר לבעלי, "תראה כמה שהיא או הוא ניראים ניפלא! לא צריכים להשיל אפילו גרם אחד! לתיפארת"! לצערי לא מצאתי 'חיה' כזו, והפניתי את השאלה לבעלי שיוכל אולי לומר לי את דעתו למה אין כזה דבר! תיראי, השיב לי, לא לכל אחד ואחת יש מודעות לגוף! את כזאת פרפקציוניסטית, אולי לא מפריע להם או להן, אולי הם מנסים להרזות אך לא מצליחים, ואולי... ואולי".... למעשה לא קיבלתי תשובה ולכן החלטתי לכתוב כמה תובנות בנושא ולהראות בסופו של דבר שכמעט כל אחת ואחת יכולים לצעוד בגווה בבגד ים!

בריאות - אימון כושר פרטי להשלת קילגרמים מיותרים

(צילום: אבי שי)

כל אחד ואחת מאיתנו מעונינים להראות טוב! ואת זה אנו צריכים לזכור ולהפנים! השאלה היא מה אנו עושים בשביל זה והאם אנו בוחרים את הכלים המתאימים.

ראשית חשוב להבין שללא פעילות גופנית לא נוכל לחטב את גופנו. פעילות גופנית מסיעת לנו להעלאת מסת השריר ובכך גם מסיעת לחילוף חומרים, מסייעת לנו לשרוף שומנים וחשוב לא לזלזל בתחושה וההרגשה הטובה שהיא גורמת לנו. עם כל אלה אנו מסכימים, אז באיזה סוג פעילות נבחר? באיזו מיסגרת? מה מתאים לנו? ולא נישכח שפעילות גופנית לבדה, לא מספיקה להרזיה וחיטוב הגוף. התזונה היא שחשובה והיא העיקרית.

כמובן שכל פעילות מבורכת: צעידה, ריצה, חדר כושר, אימוני סטודיו, שחיה, רכיבה, ונוכל להמשיך ולמנות עוד אינספור פעילויות. אך למי שרוצה בצורה רצינית ותכליתית להגיע לתוצאות, מסגרת חשובה היא מסגרת של ליווי פרטי- אימון כושר אישי. לכל אחד ואחת מאיתנו צרכים שונים. עבודה בקבוצה היא מצוינת לשמירה על כושר, אך מי שבאמת רוצה לראות תוצאות וגופו חשוב לו, חייב לקחת אימון פרטי לפחות פעמיים בשבוע. אימון מקצועי שיתאים לו באופן אישי, שיכלול עבודה מתאימה על כל חלקי הגוף בעזרת אביזרים מגוונים וידידותיים, אימון שיגרום לציפייה לאימון הבא אחריו. באימון חשוב ביותר לקבל עצות לשמירה על תזונה בריאה, חשוב שהאימון יהיה מתאים לצרכי הלקוח וחשוב ביותר הצד הפסיכולוגי והליווי האנושי באימון שיכלול את העלאת המוטיבציה של המתאמן, התמיכה הנפשית בזמן קושי פיזי או מנטלי, התמיכה בהתמדה והעידוד בכלל. כל אלה יסיעו להשלת קילוגרמים וחיטוב גוף. הגורם הנפשי חשוב ביותר: בלעדיו אין כלום! המסגרת של האימונים הפרטיים היא מסגרת מחייבת ועוזרת לנו להתמיד במשימה. אם נחשוב לרגע, כמה כסף אנו מוציאים על בגדים, קוסמטיקה, אוכל והרשימה עוד ארוכה, האם לא כדאי לקזז בהנאות אלה לטובת האימון האישי???

נכון! יש עלויות ולעיתים גבוהות, אך התוצאות משתלמות. זה הגוף שלנו! זו הבריאות שלנו! אז למה מחכים??

קחו את גופכם בידיים! גם אתם יכולים לצעוד בגאווה בבגד הים החדש אם רק תאמינו, תרצו ותעשו את הדבר הנכון ותבחרו בשיטה המתאימה!
                             

הכותבת: ענת גיסין מאיר- מאמנת כושר אישית בכירה ומנחת תוכניות כושר בטלויזיה.

בלוגים נוספים מאת ענת גיסין מאיר

הכן גופך לקיץ בעזרת אביזר ה"גים סטיק"

המתכון המנצח לגוף חטוב

זה הזמן להסיר את הבטן מהראש