ענת מאיר גיסין מתיחות בעזרת מגבות רטובות ענת מאיר גיסין

ענת מאיר גיסין מאמנת כושר בכירה ומנחת תוכניות כושר בטלויזיה, נותנת לנו תרגילי כושר אותם ניתן לעשות באמצעות מגבת מטבח רטובה.

חשוב מאוד לבצע מתיחות מידיי בוקר ובכלל, המתיחות מגדילות לנו את תווך תנועת המפרקים, מסייעות במניעת כיווץ שרירים, מסייעות לשיפור היציבה ותורמות להרגשה כללית נעימה של הגוף.

אנו בעיצומם של ימות קיץ חמים, בואו נקל על עצמינו: קחו מגבת מטבח, הרטיבו אותה! והרי לפניכם אביזר נגיש וידידותי לפעילות גופנית מרעננת וחשובה.
היתרון של המגבת הרטובה במיוחד בימות הקיץ היא להוסיף רעננות לפעילות, לצנן את הגוף, ועל ידי כך להקל את הפעילות ולעשותה ידידותית יותר. אז קדימה לעבודה!

תרגילי גמישות ומתיחה יסייעו להקל על ביצוע פעולות יום יומיות פשוטות

ככל שאנו מתבגרים תווך תנועת המפרקים שלו מצטמצם. כתוצאה מכך, פעולות יום יומיות פשוטות נהפכות לעול רב, לדוגמא: לקיחת כלים מארון המטבח ממדף גבוה, הורדת בגדים ממדף גבוה בארון, קשירת בגד מאחורי הגב, ניקוי אבק ממקום גבוה ועוד. תרגילי גמישות ומתיחה יסייעו לנו להקל על ביצוע פעולות יום יומיות פשוטות.
תרגילי המתיחה יסייעו לנו לשמירה על גב זקוף, כתפיים ישרות שאינן שמוטות לפנים וכתוצאה מכך סיוע למניעת כאבי גב וכמובן שיפור אסטתי של המראה. כשאנו מתעוררים בבוקר, לפעמים מרגישים כיווץ שרירים, כאב קל בגב, קושי לקום מהמיטה. בעזרת מספר תרגילי מתיחה פשוטים תוכלו לסייע לעצמכם לשפר את התחושה הגופנית
בסיום פעילות גופנית מאומצת: ריצה, צעדה ממושכת, רכיבה, כל סוג של פעילות אירובית, מומלץ לבצע מתיחות על מנת למנוע כאבי שרירים.

לאחר שהרטבנו את מגבת המטבח, הרי לפניכם מס תרגילי מתיחות מרעננים וחשובים שתוכלו לבצע בבית:

בין תרגיל לתרגיל יש לאחוז בקצות המגבת כשהיא פתוחה!, להוריד ידיים כלפי מטה ולהרימן כלפי מעלה תוך כדי ניפנוף המגבת כלפי הגוף- שחרור מצוין ומרענן.
1. בעמידת פיסוק, בטן מוכנסת היטב וברכיים כפופות, מחזיקים בשתי קצות המגבת, ומבצעים משיכות לאחור כשהידיים ישרות כלפי התיקרה ליד האוזניים. כ-20 משיכות! יש להקפיד על מגבת מתוחה.

בריאות - מתיחות בעזרת מגבות רטובות

2. באותה עמדת מוצא כמו בתרגיל הראשון, יש להרים ידיים ישרות ליד האוזניים, לאחוז את המגבת כשהיא מתוחה ולבצע כפיפות גוף לצדדים פעם לימין ופעם לשמאל. כ-20 חזרות!
3. באותה עמדת מוצא: הידיים ישרות לפנים ומקבילות לארץ: הן אוחזות את המגבת מתוחה ואנו נעים עם הידיים והגוף פעם לצד אחד ופעם לצד השני. כ- 20 חזרות!

בריאות - מתיחות בעזרת מגבות רטובות

4. אותו תרגיל כמו תרגיל 3 אך במגבת פתוחה. אוחזים את שתי קצותיה, התרגיל אפקטבי וגם מרענן!
5. בעמידת פיסוק, ברכיים מעט כפופות ובטן מוכנסת היטב, ידיים ישרות מאחורי הגב, מחזיקים את המגבת בשתי קצותיה, מרימים ידיים כלפי מעלה ומורידים עד גובה הישבן. כ- 20 חזרות!
6. כמו בתרגיל 5: הידיים מאחור, יש לכפוף את הגוף לפנים, רגליים ישרות כמה שניתן, והרמת הידיים כלפי מעלה. מומלץ לשהות כ-20 שניות במצב, לשחרר גוף ולחזור שנית על התרגיל.
7. הידיים לאחור, אוחזות מגבת מתוחה, כמו בתרגיל הקודם, כופפים את הגוף לצד אחד תוך כדי הרמת הידיים לצד הנגדי וכנל לצד השני. כ- 20 חזרות
נסו תהנו! ותתרעננו!

בריאות - מתיחות בעזרת מגבות רטובות
הכותבת: ענת גיסין מאיר- מאמנת כושר אישית בכירה ומנחת תוכניות כושר בטלויזיה.

בלוגים נוספים מאת ענת גיסין מאיר

לצעוד נכון: תובנות והמלצות לקראת הצעידה, בצעידה ואחריה

חשיבות התזונה לשמירה על אורח חיים בריא

אימון כושר פרטי להשלת קילוגרמים מיותרים

הכן גופך לקיץ בעזרת אביזר ה"גים סטיק"

המתכון המנצח לגוף חטוב

זה הזמן להסיר את הבטן מהראש