שירי לוינקופף ויצנר  כשאופנה ואומנות נפגשים שירי לוינקופף ויצנר

 

שירי לוינקופף ויצנר, בלוגרית אופנה וסטייליסטית אישית, בבלוג אופנתי במיוחד על הקשר בין עולם האופנה לעולם האומנות. 

אומנות בדרך כלל קשורה באסוציאציות יוקרתיות ובלתי נגישות, אבל שיתופי פעולה ומיזמים בין מוזיאונים ואמנים לבין מותגי אופנה ועיצוב פופולריים יותר, מנגישים את האומנות כך שכל אחד מאיתנו יכול להרשות לעצמו פריט של אמן או מעצב נודע. אם אתם חובבי אומנות שעדיין אין להם קדישמן על הקיר בבית, הנה כמה רעיונות לטאץ' ארטיסטי בחיי היום-יום.

הטרנד הלוהט של השנה: קית' הרינג

קית' הרינג הוא אולי אמן הפופ-ארט המוכר ביותר (יחד עם אנדי וורהול כמובן). איוריו ברכבת התחתית של ניו יורק והאיור המפורסם של "התינוק הזוהר" הפכו לסמלו המסחרי והדמויות האייקוניות שלו כיכבו בקולקציות של מותגים בינלאומיים רבים, ביניהם גם רשת האופנה היפנית "יוניקלו". עכשיו כשמורשת הרינג חמה מתמיד, גם בארץ אנחנו יכולים ליהנות מפריטי האמן הכי ניו-יורקי שיש.

רשת ללין מציעה סדרת טיפוח חדשה, בהשראת יצירותיו של הרינג. הסדרה כוללת מגוון של מוצרי טיפוח בניחוח Tasty Vanilla, תיקי רחצה, קופסאות מתנה וכרטיס ברכה מעוצב. מתנה מושלמת לחובבי טיפוח, אמנות, או שניהם.

9.9-59.9 ₪ בסניפי ללין.

לחווית קית' הרינג מחוץ לבית, תוכלו להתהדר עם אקססוריז לנסיעות של סמסונייט, עם תיקים מתקפלים לאחסון קל, מנעולים, כרית נסיעות, רצועות רכיסה ותגי שם למזוודה – יופי של סמל סטטוס על המסוע – וגם קל לזיהוי.

95-300 ₪, להשיג בחנויות טופ תיק, תיק התיקים, ממסי תיירות ובחנות סמסונייט.

ואם זה לא הספיק, אפשר להפוך קיר או חדר בבית לגלריית פופ-ארט, עם סדרת game-of-fifteen של רשת אלוני, שמשלבת דמויות של הרינג על גבי אריחים.

להשיג ברשת אלוני.

בריאות - כשאופנה ואומנות נפגשים

תיק גב וכרית צוואר - סמסונייט, תיק רחצה וקופסאות מתנה - ללין, אריחים לבית – אלוני. צילומים: מוטי פישביין, יח״צ

ללבוש קדישמן

קסטרו בשיתוף מוזיאון תל אביב משיקים את פרוייקט T-ART: קולקציית קפסולה של 19 טי-שירטים המשלבות עבודות האמנות של מיטב האמנים הישראלים מתוך אוסף המוזיאון, כמו מנשה קדישמן, נחום גוטמן, דוד טרטקובר ועוד. טי שירט עם אמירה אמנותית הכי ישראלית שיש.

99.9 ₪, בסניפי קסטרו.

בריאות - כשאופנה ואומנות נפגשים

״מנוחת צהריים״ של נחום גוטמן על חולצת טי של קסטרו. צילום: דודי חסון

אמנות יהודית-ישראלית לבית

רשת "ואהבת" משיקה סדרת כלים ופריטי נוי בעיצוב אומנים ישראלים ובמחירים נוחים לגמרי. הרשת, ששמה לעצמה כמטרה את "הנגשת היהדות על כל מנהגיה וערכיה", מציעה חנוכיות, פמוטים וכלים לנרות, צלחות ועוד, של האמנים צוקי אמנות, דורית יודאיקה, לילי שוחט ואחרים. אם חיפשתם מתנה לחגים או סתם להתפנק באמנות שימושית – מומלץ מאוד.

50-600 ₪, "ואהבת", קניון עיר ימים.

בריאות - כשאופנה ואומנות נפגשים

בית לנרות, של המעצבת מיכל בן יוסף, ברשת ״ואהבת״. צילום: יח״צ

אומנות ניידת

הסמארטפון הוא האקססורי היחיד שלא תצאו מהבית בלעדיו, אז לא מגיע לו קצת שדרוג? חנות האקססוריז לסמארטפונים ICONZ מציעה טאץ' אמנותי לטלפון הנייד, עם קאברים בהשראת עולם האמנות.

באתר: www.iconz.co.il ובחנות המותג בכיכר המדינה (ה' באייר 62, ת"א).

בריאות - כשאופנה ואומנות נפגשים

כיסויים לסמארטפון בהשראת סלוודור דאלי ועולם האמנות - iconz. צילום: יח״צ

הכותבת: שירי לוינקופף ויצנר, סטייליסטית אישית.