התחיל תהליך חזרה בתשובה. מה עושים? היתה זוגיות טובה עד שהתחיל תהליך חזרה בתשובה. מה עושים? התחיל תהליך חזרה בתשובה. מה עושים?

"אני אוהבת אותו מאד. לאחרונה, דברנו על חתונה ודברים שאמר הבהילו אותי. הוא לא רוצה שאלך עם גופיות. חצאיות מיני ובכלל שאתאפר בצורה מוגזמת. אני חיה בסביבה חילונית, הולכת למועדונים- ואין מצב שהוא כופה עלי את הדעות שלו".

ציונה אבירם, נומרולוגית, מנטורית בתחום הזוגיות, המשפחה ומערכות יחסים כותבת בלוג בנושא: חזרה בתשובה, מה העושים?

"עד שהתחיל תהליך של חזרה בתשובה, הייתה לנו זוגיות טובה. מרגע שהתחיל לכפות עלי "להיות צנועה" לא הפסקנו לריב ולהתווכח. כעת אנחנו בפסק זמן למחשבה. מה עושים?"

היא רוצה זוגיות טובה. מעניין איך ההתאמה הזוגית ביניהם?

מבחינה נומרולוגית – עפ"י תאריך הלידה הם מאד שונים אחד מהשני. אמנם יש הבנה ביניהם, אולם כדי שתישמר לאורך זמן- חייבים הם לגלות המון סבלנות וסובלנות אחד כלפי השני. בהיעדר סבלנות- עלולים להיות ניתוקים, אגרסיות ווכחנות מיותרת. בנוסף עלול הוא לכפות את דעותיו עליה ובכך לגרום לה להגיב באופן דרמטי ולא מבוקר.
מבחינה קבלית – עפ"י שילוב אותיות השמות רואים כאן פוטנציאל לקשר מוצלח ובתנאי שיישמרו על חופש אישי אחד כלפי השני ללא הרגשת מחנק. גם הקשר המיני והרגשי מעולים והם משלימים אחד את השני.

האם קווי אופי של דמותה מצביעים על רצון לזוגיות טובה?

אכן מפת לידה נומרולוגית קבלית מצביעה על אישה, שמצד אחד יש לה רצון לחיות בזוגיות של אהבה, נעימות ומגע, ומצד שני - הינה אישה עצמאית, מלאת מרץ, ילדותית וגם יודעת להעריך את עצמה. "אני שונאת שכופים עלי דעות ומכתיבים לי מה לעשות"! עם זאת, יש לה יכולת למצוא את האיזון בין אנוכיות לשיתוף פעולה. לעיתים היא מורדת, דרמתית ועושה מה שבא לה. " נכון- הוא כל הזמן אומר לי את זה"!.

הוא בתהליך חזרה בתשובה. מהם קווי האופי לדמותו עפ"י נומרולוגיה קבלית?

בדומה לה, גם הוא ילדותי, בחור טוב לב ומדבר בנועם ושיקול דעת. אכפת לו ממנה, דואג ומפרגן לה- במיוחד אצל החברים שלו. הוא שטותניק, מצחיק וזה מה שהיא אוהבת בו. עם כל זאת- הוא קנאי ללבוש שלה ומדגיש שעליה להיות צנועה, כי הופעתה לא מכבדת את מעמדו כחוזר בתשובה.

גלגול קודם של חוזר בתשובה ואישה זו- כיצד משפיע על זוגיות טובה?
המעניין הוא שלשני בני הזוג זיכרון נשמתי של תינוקות מגלגול קודם. היא מצפה שיערסל אותה ולהיפך. היא יותר משוחררת ומערסלת, ואילו הוא יותר מאופק ממנה. בנוסף- לתינוקות נצחיים קשה מאד לגדול, לקחת אחריות וגם להיפרד. אז לא פלא שהזוגיות נמשכת ונמשכת עם כל המשברים וההבדלים שיש ביניהם. מה עליהם לעשות בגלגול זה? פשוט לנהוג כבוגרים, לא לפתח תלותיות בבן\בת הזוג ולצאת אל העולם בלי פחד.

האם התזמון\ עתידות - מבשרים על זוגיות טובה?

לפי תאריך לידה- האתגר הניצב בפני השניים - זהה והוא מצביע על תחושת תלותיות יתר וחוסר שיתוף פעולה המביא לקושי להבין אחד את השני. חסרה כאן גישה דיפלומטית, וויתורים וגמישות הדדית. בתקופה זו על שניהם לגלות גמישות והתחשבות, אחרת – קל מאד להגיע להחלטות של פרידה. על שניהם להיות פחות קנאיים, להפעיל שיקול דעת ולהיות רגישים לסובבים אותם.
האות המשפיעה על הבחורה– רואים שהיא בתקופה משמעותית בחייה, ומצביעה על מחזור חיים חדש בחייה. היום קל לה יותר לקום ולהזיז את עצמה- הן מבחינה אישית והן מבחינה זוגית.
שנה אישית של הגברת – מצביעה על שנה של שינויים מקצה לקצה בגישה שלה אל הבחור. החודשים הקרובים יסייעו בידה להשתית את המערכת הזוגית על בסיס בריא יותר. המעניין הוא שהחל מיום ההולדת שלה- היא בשנה גורלית של החלטה: להינשא או להיפרד.

"תשמעי- סדרת לי כמה דברים בראש! מהיום אני: אגלה כלפיו סבלנות, אתנהג כבוגרת ולא אעשה דרמות, אספור עד עשר לפני שמגיבה מתוך אימפולסיבית וילדותיות, אסתכל על השלט: אני אוהבת אותך ואגיב בהתאם לאמירה זו, אעצים אותו בתכונות הטובות שבו ואתעלם מהשלילי, אתגמש מולו ואשחרר עקשנות למען האהבה והזוגיות שלנו.
המסקנה הסופית שלי, שבמידה ואנהג כך והוא לא ישתנה- ארגיש שלמה עם עצמי להיפרד ממנו ולצאת לדרך חדשה.

 

 

בריאות - היתה זוגיות טובה עד שהתחיל תהליך חזרה בתשובה. מה עושים?
הכותבת: ציונה אבירם, נומרולוגית, מנטורית בתחום הזוגיות, המשפחה ומערכות יחסים.
מחברת הספר: סודות מחדרי הלב

בלוגים נוספים שכתבה ציונה אבירם:

על אישה דו מינית, "מה יגידו" וההחלטה ללכת אחרי צוו הלב

אני מאוהבת בו והוא לא סופר אותי, האם שווה להילחם עליו?

כולם אומרים שאני מדהימה. למה אין לי זוגיות?

לא מוותרת! אני הולכת להתאהב מחדש בבעלי

על מאהב, חיים כפולים ולמה לא מצליחה להתנתק ממנו?