אישה חזקה וטובה ובכל זאת לבד. למה זה קורה? אישה חזקה וטובה ובכל זאת לבד. למה זה קורה? אישה חזקה וטובה ובכל זאת לבד. למה זה קורה?

"אני אישה חזקה, טובה ויפה ובכל זאת - אני לבד. מזה זמן רב שאין לי זוגיות יציבה. מתחילה לצאת עם מישהו שנותן לי הרגשה שאני טובה מידיי בשבילו. שווה יותר ממנו. אני מצפה שהקשר יתפתח לרציני יותר אבל זה לא קורה. מוצאת את עצמי ללא זוגיות. למה זה קורה לי?"

ציונה אבירם, נומרולוגית, מנטורית בתחום הזוגיות, המשפחה ומערכות יחסים כותבת בלוג בנושא: אישה חזקה וטובה שנשארת לבד

היא אישה חזקה - ועל כך תעיד מפת לידה נומרולוגית ואסטרולוגית קבלית, המתארת אישה מקסימה, מוכשרת ויפה לצד אישה דעתנית, חומרנית ועקשנית. אישה רגישה מאד, בעלת נתינה מהלב, אוהבת חופש, יושר וצדק בחיים.
שורש הנשמה מצביע על אישה טיפולית, חמה, אוהבת ומחבקת.
הכוכב השולט מתאר אישה בעלת שפע, הצלחה וחברה נאמנה ומסורה.
האופק מצביע על אישה בעלת ייעוד להיות נעימה, מתחשבת ומגשרת בחיים. ייעוד נשמתי של יצירת תקשורת נעימה ומאוזנת כלפי הסובבים אותה.
נקודת המזל מביאה לה מזל בחיים ובתנאי, שתתקשר עם עצמה ועם הסביבה באיזון, הכלה ואמפטיה.

ובכל זאת, היא לא מצליחה ליצור זוגיות לאורך זמן. מדוע?

היא משדרת כוח ועוצמה. הינה אסרטיבית, עקשנית ודעתנית. רק בחור יציב וחזק באופיו יכול להתמודד מולה, להכיל אותה ולהיות גאה בה.
הינה בחורה דומיננטית, וורבלית ולעיתים תקיפה. גברים חלשים נרתעים ממנה. היא מאיימת על קיומם וקשה להם להכיל אותה.
בחורה זו רגישה ופגיעה מאד. כל דבר שלילי\דמות שלילית- משפיעים עליה, לעיתים הינה חסרת טקט.

גלגול קודם. זיכרון נשמתי. כיצד משפיע הוא על אישה חזקה זו?

גלגול קודם של אישה זו מצביע על אישה חזקה מלאת כריזמה אשר עלולה להשתמש, בתת מודע, בכוחות שלה כדי לשלוט באחרים. באה לעולם עם ייצר מיני מפותח אשר עשויה להשתמש בו בשליטה מול גברים. בגלגול זה עליה ללמוד לא להישאב לזיכרון נשמתי זה, ולהשתמש בכוחות שלה והכישרונות שבה, כדי לקדם ולאהוב את עצמה בלי להיות תלויה באחרים.

עוד על מחסומים ומעכבים במפת הלידה האסטרולוגית 

היא בחורה בעלת כישורים מיוחדים לעשיית כסף. הבעיה בזוגיות שכסף ורכוש עלולים להניע אותה מיצירת זוגיות עם בחורים מסוימים. עליה להבין, שההתפתחות שלה תגיע בזכות שמירה על הערך העצמי שלה, בלי שום קשר למה שמביא בן הזוג.
זיכרון נשמתי של אגרסיות עלול לדחות בני זוג. עלולים להיות מאבקי כוח גלויים או סמויים המעיבים על הקשר. יש דרמות בחייה הזוגיים. מה שעליה לעשות הוא לשים את האגו בצד ולהכיל את בן הזוג, לא ממקום של תוקפנות, אלא ממקום של הכלה, הבנה ושיתוף.
היא רוצה היא לחיות את רצונה. להיות נאמנה לעצמה. הקושי החזק כאן הוא גילוי הזהות האישית. ישנה הרגשה של דחייה עצמית, שגורמת לקשיים בזוגיות ויצירת קשר שולט\נשלט. זה מה שהתת מודע משדר וזה מה שקולט בן הזוג. מה שעליה לעשות זה להאמין בעצמה. לזהות את האמת שלה ולפעול ממקום של אהבה עצמית וביטחון.

האם נפתח חלון הזדמנויות לזוגיות עבורה?

החל מיום ההולדת האחרון רואים זוגיות, רומנטיקה ואהבה בפתח. בנוסף גם האות המשפיעה על חייה מלמדת על סיום מחזור חיים, סגירת מעגל ותקופה אופטימית של התחלות חדשות.
"עכשיו אני קולטת למה דווקא אני מוצאת את עצמי לבד ובלי זוגיות. ירדו לי כמה אסימונים ומהיום אני הולכת לנהוג אחרת כלפי בחורים שאפגוש:
אהיה יותר קשובה לבן הזוג, אתן במה לרגשות שלו, לא אפגע מכל דבר ואשים עלי שריון כי אני יודעת מה אני שווה.
אתן לעצמי. אוהב את עצמי ואמצא את האמת שבי, לא אעשה דרמות מיותרות ואקח כל דבר בפרופורציה נכונה, אחזק תכונות חיוביות אצל בן הזוג ואשים את האגו בצד."

בריאות - אישה חזקה וטובה ובכל זאת לבד. למה זה קורה?

הכותבת: ציונה אבירם, נומרולוגית, מנטורית בתחום הזוגיות, המשפחה ומערכות יחסים.
מחברת הספר: סודות מחדרי הלב

בלוגים נוספים שכתבה ציונה אבירם:

אני רוצה להתחתן! למה הוא לא מציע לי נישואין?

משבר בזוגיות: אנחנו מרוחקים. למה זה קורה לנו?

היתה זוגיות טובה עד שהתחיל תהליך חזרה בתשובה. מה עושים? 

על אישה דו מינית, "מה יגידו" וההחלטה ללכת אחרי צוו הלב

אני מאוהבת בו והוא לא סופר אותי, האם שווה להילחם עליו?

כולם אומרים שאני מדהימה. למה אין לי זוגיות?

לא מוותרת! אני הולכת להתאהב מחדש בבעלי

על מאהב, חיים כפולים ולמה לא מצליחה להתנתק ממנו?