מקסימום שילובים במינימום פריטים סטיילינג אישי - מיומנה של סטייליסטית    מקסימום שילובים במינימום פריטים

לקראת החג והנסיעות שבאות בעקבותיו: איך להתלבש חכם - מקסימום שילובים במינימום פריטים

איזה שבוע מטורף שהיה לי, יום אחד היה עמוס במיוחד. קמתי מוקדם (5 בבוקר , מיינד יו, ולא כדי לרוץ ?)

אחרי שהלכתי לישון ממש מאוחר (כן, אחת בלילה זה מאוחר לעור הפנים שלי ?) ליום עמוס במיוחד. ראיתי את תחילתו אבל מתי יגמר, אלוהים יודע. אבל מה לעשות, חייבת להתלבש ואין לי זמן והאמת גם אין לי חשק להתעסק במה אלבש בכל שעה ביום הזה. כשאני טסה ממשימה למשימה.

אז מה עושים בימים לחוצים שכאלה?

אני תמיד אומרת שבאופן כללי לא צריך הרבה בגדים כדי להתלבש יפה ונכון ומגוון. כל מה שצריך זה פריטים שווים, שיכולים להשתלב זה עם זה, קצת אקססוריז לתיבול וזהו.
באופן עקרוני, בחרי לך 5 פריטים בכל פעם ונסי לשלב אותם זה עם זה וגם עם פריטי מלתחה אחרים, תגלי אוצרות בארון הפרטי שלך !
כך לדוגמא פריט יומיומי יהפוך ללוק ערב עם איבזור נכון ולהיפך, פריט ששמרת רק לאירועים מיוחדים (שביננו , כמה כאלה יש?? בנתיים הבגדים מתייבשים להם בארון ?) תוכלי ״לשנמך״ עם פריט שנחשב יומיומי כמו ג׳קט גינס, ווסט, סניקרס. הבנת את הרעיון ? תסכימי איתי שזה גם חוסך לך הרבה כסף?!?! וכשאת אמא, הילדים הם בראש סידרתי העדיפויות כך שבדרך כלל תעדיפי לבזבז עליהם מאשר על עצמך ?
חשוב במיוחד גם לנסיעות לקחת לעצמך כמה רגעים ולחשוב איך לארוז חכם וממוקד, את לא צריכה לארוז הרבה כדי להיראות בכל יום קצת שונה.

עיצוב וסטייל - סטיילינג אישי - מיומנה של סטייליסטית
 

עיצוב וסטייל - סטיילינג אישי - מיומנה של סטייליסטית
על הכותבת: "כל חיי עסקתי בטיפוח, אסתטיקה ויופי, בנות תמיד שאלו והתייעצו איתי לגבי לבוש. החלטתי להפוך את התחביב למקצוע, לתת מהידע שלי וללמד נשים לאהוב את הגוף שלהן בדיוק כמו שהוא. לקבל ולהעצים את עצמן דרך לבוש וסגנון אישי. אני מאמינה ששינוי פנימי מביא לחיצוני ולהיפך, כשאשה שלמה עם עצמה היא מאושרת וכל אשה, בכל מידה ובכל גיל ותקציב ראויה להרגיש יפה ומהממת, ההופעה החיצונית היא לא פחות מכרטיס הביקור שלנו, ורוב הפעמים אין הזדמנות שניה לרושם ראשוני".

דף פייסבוק: http://bit.ly/2lT0oTJ

 

בלוגים נוספים שכתבה ורד דנוס

מה זה סטיילינג?

אקססוריז

צבעים

אמא בסטייל