הפעוטה שחולה בשלום  תעוד - תינוקת חולצה מרכב בכפר יונה הפעוטה שחולה בשלום 

כפר יונה: תינוקת ננעלה ברכב לעיני אמה, כונני ידידים חילצו אותה בשלום • "ניידת הפיקוח העירוני פינתה לי את הדרך וכך הגעתי במהירות" 

הפעוטה שחולה בשלום 

הבוקר (ראשון), התקבלה קריאה במוקד ידידים אודות תינוקת כבת שמונה חודשים שננעלה ברכב לעיני אמה ברחוב חנה רובינא בכפר יונה.

תהילה יהודה, כוננית סניף כפר יונה, נענתה לקריאה והגיעה במהירות למקום, כשאליה מצטרף ריימונד נחום, כונן נוסף. באמצעות הציוד הייעודי שברשותם, חילצו תהילה וריימונד את התינוקת בשלום תוך זמן קצר, ללא גרימת נזק לרכב.

תהילה מספרת: "בוקר תשעה באב, השעה כבר כמעט 11, עומס חום כבד בחוץ. נחתי מעט בבית בעקבות הצום כאשר התקבלה קריאת החירום אודות ילדה נעולה ברכב. מיד יצאתי עם הרכב, כשבדרך פגשתי ברכב פיקוח עירוני שפינה לי את הדרך כך שאגיע במהירות. בכתובת ראיתי את האם מחוץ לרכב ותינוקת כבת שמונה חודשים בתוך הרכב הנעול. מתברר שהתינוקת לחצה על השלט ונעלה את עצמה ברכב מול אמה ההמומה. עומס החום הכבד הביא את הקהל שסביב לרצות לשבור את החלון, בעוד אחרים הזעיקו את ידידים. הרגעתי את האמא ואת האנשים ובעזרת הציוד הייעודי פתחתי בתוך שניות את הרכב וחילצתי את התינוקת בשלום. התינוקת שמחה ואף חייכה אליי. האבא שהגיע מיד אחרי הפתיחה והאמא ההמומה לא הפסיקו להודות ולשבח את מהירות התגובה שלי ושל הארגון ולהודות לנו על המענה המיידי". 

תעוד החילוץ | צילום: ארגון ידידים

מארגון ידידים נמסר "בידידים שבים וקוראים להורים לתת את הדעת על מקרים מסוג זה, לשמור על "כלל מפתח" ולא לצאת מהרכב ללא המפתח • בעת נעילה צרו קשר עם המוקד במספר 1230 ללא כוכבי"ת.