צילום ממסכות האבטחה  אלימות בבית חולים לניאדו - מלווה תקף צוות במחלקה צילום ממסכות האבטחה 

תיעוד - מלווה של מטופל בבית חולים לניאדו קילל את צוות בית החולים, איים על בני משפחותיהם ושבר מסך מחשב עד שנהדף על ידי הצוות. צפו בסרטונים

תיעוד מצלמות האבטחה 

הבוקר (שני) מלווה של מטופל שטופל במחלקה לרפואה דחופה תקף מילולית את הצוות בצעקות, קללות ואיומים עליהם ועל בני משפחותיהם, הטיח לרצפה את מסך המחשב בעמדת האחיות ונהדף ע"י צוות האבטחה של בית החולים, לאחר מכן נכנס שוב למלר"ד, זורק שלט לכיוון צוות המחלקה, דחף את האחות ונעצר מיד על ידי צוות האבטחה של בית החולים. האירוע דווח במידי למשטרת ישראל.

סרטון 1 - תיעוד מצלמות האבטחה


משטרת ישראל עיכבה את החשוד לחקירה. נסיבות האירוע עדין נחקרות.

ממשטרת ישראל נמסר "המשטרה עיכבה לחקירה שני חשודים אשר הבוקר התפרעו בחדר המיון של ביה"ח לניאדו. חשוד אחד עוכב על ידי צוות האבטחה של בית החולים והחשוד השני נעצר עי שוטרי תחנת נתניה. החשודים הועברו לחקירה בתחנת המשטרה".


סרטון 2 - תיעוד מצלמות האבטחה 

מר נדב חן, מנכ"ל בי"ח לניאדו מסר "אלימות כנגד צוות רפואי הינה מעשה חמור ביותר, לא יתכן שאיש או אשת צוות המגיעים לעבודה כדי להעניק טיפול יחששו מהתנהגויות אלימות של מטופלים או מלווים.צוות המאבטחים של בית החולים, מנע התפתחות של אירוע חמור אף יותר . אני קורא למשטרת ישראל למצות את הדין עם התוקף.אסור שמעשים אלו ימשכו!"