פעוט חולץ מרכב בנתניה צפו - פעוט חולץ מרכב בנתניה  פעוט חולץ מרכב בנתניה

נתניה: פעוט בן שנה ננעל ברכב לאחר שרוח חזקה גרמה לטריקת דלת הרכב. כונני ידידים הגיעו למקום וחילצו אותו במהירות

הפעוט שחולץ בשלום 

בשעות הצהריים (שלישי) פעוט כבן שנה ננעל בשגגה ברכב לעיני אמו בשדרות גולדה מאיר בנתניה, לאחר שדלת הנהג נטרקה בטעות כתוצאה מרוח חזקה.

המתנדבים יוסף עמר, אברהם כהן, מתן מאיר, אור יומטוביאן ואור סעדה, מתנדבי סניף נתניה הגיעו במהירות למקום. באמצעות הציוד שברשותם חילצו המתנדבים את הפעוט בשלום, ללא גרימת נזק לרכב.

אברהם סיפר: "כשקיבלתי את הקריאה הייתי בביתי שנמצא בחלק אחר של העיר, אך למרות זאת יצאתי מיד למקום. כשהגעתי כבר היו במקום מספר כוננים. התברר שהאמא השאירה את דלת הנהג פתוחה וחגרה את הפעוט במושב האחורי. כשהיא סיימה לחגור וסגרה את הדלת האחורית היא ביקשה להיכנס לרכב, אך דלת הנהג נטרקה וננעלה במפתיע כתוצאה מרוח חזקה שנשבה באותו הרגע. התחלנו בפעולות הפתיחה באמצעות הציוד הייעודי של ידידים ובתוך מספר שניות פתחנו את הדלת וחילצנו את הפעוט בשלום". 

תעוד החילוץ | צילום: ארגון ידידים

ירמיהו ליכט, המוקדן שענה לשיחה, הוסיף: "אזרח שהיה במקום התקשר למוקד. מעבר לקו שמעתי את האמא הנסערת שרצתה לשבור חלון. הסברתי שמספר מתנדבים בדרכם למקום ושבירת חלון במזג האוויר הזה היא מיותרת ואף עלולה לגרום לפציעת הפעוט משברי הזכוכית. לשמחתי המתנדבים הגיעו במהירות ופתחו את הדלת במיומנות. התחושה היא מדהימה להיות שותף בחילוץ, גם אם זה מרחוק".

מארגון ידידים נמסר "בידידים שבים וקוראים להורים לתת את הדעת על מקרים מסוג זה, לשמור על "כלל מפתח" ולא לצאת מהרכב ללא המפתח • בעת נעילה צרו קשר עם המוקד במספר 1230 ללא כוכבי"ת.