התור בכניסה לפסטיבל הבירה אתמול  בעלי עסקים בנתניה מוחים נגד פסטיבל הבירה התור בכניסה לפסטיבל הבירה אתמול 

תושבים ובעלי עסקים בנתניה מוחים נגד פסטיבל הבירה שמתקיים בעיר אדומה. זאת ועוד "פסטיבל הבירה פוגע בפרנסתם של המסעדנים בעיר" לדברי גיא גולן, בעל מסעדה בעיר. עיריית נתניה תצמצם את מספר המשתתפים בפסטיבל היום

התור בכניסה לפסטיבל הבירה אתמול 

אלפי משתתפים הגיעו אמש (רביעי) לפסטיבל הבירה שהתקיים בכיכר העצמאות בנתניה ונהנו ממזון, בירות זולות והופעות. תושבים רבים מוחים על קיום האירועים כאשר הקורונה מתפשטת בעיר ומספר חולי הקורונה בעיר עלה ל- 1807 חולים.
"התושבים עומדים בתור אחד על השני, בבלגן, איך לא ייסגרו לנו אחר כך את העסקים?" אמר גיא גולן, בעל מסעדת סקוצמן בעיר והוסיף "זה פשוט חוסר אחריות. בנוסף, העירייה הביאה דוכני מזון ובירה זולה, כך שאנחנו לא יכולים להתחרות בהם. כל העסקים בכאוס נוראי. כל בעלי העסקים בעיר ממורמרים, העירייה הביאה את הפסטיבל למרכז העיר ותחמה את האזור כך שקשה להגיע אלינו למסעדות". 

בעיריית נתניה הוחלט כי בפסטיבל הבירה שייערך הערב (5.8) מספר המשתתפים יוגבל משמעותית ומשך האירוע יקוצר. כצעד מונע הנהלת העיר החליטה כי החל ממחר יום שישי 6.8.ועד חמישי 12.8, יבוטלו כל האירועים העירוניים בכל המסגרות.

מעיריית נתניה נמסר "הכניסה תותר לבעלי תו ירוק בלבד ותעודה מזהה (תעודת מתחסן/מחלים ו/או בדיקת קורונה שלילית מ – 72 שע' האחרונות). כמו כן, הכניסה לאירוע תותר עם מסכה בלבד ואנו מבקשים להקפיד על עטיית מסכה למשך כל האירוע ושמירת מרחק".

"נמשיך לעקוב אחר נתוני התחלואה בעיר ובהתאם נעדכנם באשר לקיום המשך האירועים.

במקביל, האכיפה תתוגבר ויינתנו קנסות כבדים למפירי ההנחיות ולמפירי הבידודים. יצוין כי ביום רביעי 4.8.21 נרשמו עשרות דוחות בגין אי עטיית מסכה במקומות ציבוריים סגורים".