פרסומת באנר העמותה לחינוך עליון
מדור לדור. אלבום פרטי  חגיגה נוסטלגית בגלריה על הצוק מדור לדור. אלבום פרטי 

חגיגה תרבותית ציפתה לבאי התערוכה "מדור אל Door" שנפתחה בגלריה על הצוק ביום שישי האחרון

מדור לדור. אלבום פרטי 

מדובר בתערוכה קבוצתית של עשרה אמנים, אותה אצרה רותי שגיא, תערוכה המציגה דיון אישי של כל אחד מהאמנים במושגים "דור" ו"בין דורי" באמצעות חפצים משפחתיים ואישיים הקשורים למרחב מעגלי המתחיל בבית ההורים, מתרחב לשכונת הילדות ועד לעשיה האמנותית שלהם כיום. כל אחד מהם מציג את סיפורו האישי המתכנס לאמירה קבוצתית על זיכרון, געגוע, יצירה והתחדשות בין דורית.
המושג דור מתייחס לקבוצת אנשים השייכים לשכבת גיל, זמן או תרבות מסוימת. ואילו Door - הדלת מסמלת מעברים ממקום למקום, מזמן לזמן ובאותה עת היא גם מקום עצמאי נבדל, לימינאלי - מקום שהוא כבר לא פה אבל גם עדיין לא שם. מקום שהוא סף. במקום זה עומדים האמנים הנזכרים באירוע בעברם ומציגים את עולמם החברתי והאישי מן העבר והעכשווי תוך כדי שימוש במגוון חומרים ומדיות שונות: פיסול, ציור קולאג' ומדיה דיגיטלית. חתך הגילאים של האמנים שנבחרו להציג בגלריית "הצוק" מאפשר להתבונן דרך עיניים של שנים ושלושה דורות משפחתיים.

נעמי טנהאוזר – רקוויאם לתשעה צריפים
שיר שבדרון – פינת ישיבה
מרגו גראן – 'כף במקום סכין'
עתליה שחר – PRIVET COLLECTION
רוזה בן אריה – זיכרונות מרחפים
יעל מינקוף – פיסות נייר כמשיכות המכחול
גדי ברנדס – על הסף
לירון אוחיון – המקננת
רענן חרל"פ – משחקי רחוב
לימור דן חנגלי – תמונת מחזור

 

בני אפרים, מנכ"ל היכל התרבות: "בצל אתגרי הקורונה שעדיין מלווים אותנו ומתוך רצון להמשיך ולחזק את עולם התרבות ואת השיגרה הברוכה אליה התגעגענו, אני שמח לפתוח את התערוכה "מדור לדור" בגלריה העירונית שלנו ולהזמין אתכם לקחת חלק גם בארועי הקיץ שאנו מארגנים, למגוון גילאים וקהלים.
בהזדמנות זו אני רוצה להודות לראש העיר, מרים פיירברג-איכר על ההשקעה הרבה בתרבות בנתניה ועל ההשקעה בעוגני ובמפעלי התרבות שלנו. תיהנו."