מאוחדת משיקה מכון ממוגרפיה בנתניה צילום: קופת חולים מאוחדת

מאוחדת משיקה מכון ממוגרפיה חדש במרכז הרפואי הממוקם ברחוב סמילנסקי 20 בנתניה, וזאת במסגרת חודש המודעות לסרטן השד 

המכשור במכון הוא מהדור החדש ביותר של מכשירי ממוגרפיה, המאפשר לבצע ממוגרפיה תלת מימדית (טומוסינתזיס). המכשיר מבצע סריקות ממוחשבות בפרוסות דקות של השד ומאפשר גילוי מוקדם טוב יותר של ממצאים חשודים לסרטן השד. כמו כן, הוא מתמודד טוב יותר עם תופעת השד הסמיך, האופיינית בעיקר בקרב נשים צעירות ומקצר ומייעל תהליך קבלת תוצאות חדות וברורות. מכון הממוגרפיה החדש ממוקם בתוך מכון הדימות וניתנים בו מגוון שירותים עבור הלקוחות: רנטגן, אולטרסאונד אורתופדי ובטן, ממוגרפיה, דופלר, אולטרסאונד שד ובקרוב יינתן גם שירות של ביופסיית שד.

עד כה, לקוחות נתניה והסביבה הופנו לבדיקות ממוגרפיה במכונים פרטיים, ומעתה ייהנו מהשירות החדש בתוך המרפאה, קרוב לבית ובשעות פעילות רחבות.

יעל פרחי, מנהלת מרחב השרון במאוחדת מחוז מרכז "אנחנו שמחים להשיק במרכז הרפואי סמילנסקי בנתניה שירות ממוגרפיה חדש שיינתן באמצעות מכשיר מהמתקדמים בעולם ברמה הטכנולוגית.
מדובר בבשורה עבור תושבות נתניה והאזור. לקוחות מאוחדת ייהנו מעתה ממעטפת שירותים מקצועית ורחבה במיוחד. אני קוראת לכל הנשים שעברו את גיל 30 להגיע להיבדק ולכל אישה מעל גיל 40 להגיע לבדיקת ממוגרפיה – גילוי מוקדם מציל חיים".