מנכ"ל משרד הבריאות מר משה בר סימן טוב סייר בבי"ח לניאדו בית חולים לניאדו

המנכ"ל קיבל סקירה מקיפה על תנופת הפעילות בבית החולים וכן על שורה רחבה מאד של פעולות המבוצעות החל מה7/10 כהיערכות לחירום 

 מנכ"ל משרד הבריאות, מר משה בר סימן טוב , הגיע היום  (שלישי) עם צוותו לסיור בבי"ח לניאדו. את פניו קיבלה הנהלת בית החולים: המנכ"ל מר נדב חן, המנהל הרפואי פרופ' צבי שמעוני, האחות הראשית גב' שמרית רוני, מנהל משאבי אנוש מר מאיר בעלז, החשב מר איציק וייס.

בפני מנכ"ל משרד הבריאות הוצגה סקירה על תנופת הפעילות המבוצעת בשנים האחרונות בבית החולים, בדגש על שורת פעולות רחבה מאד המבוצעת כהיערכות לחירום, החל מה7/10 ועד היום. כמו כן,הוצג בפני מנכ"ל משרד הבריאות החזון של הנהלת לניאדו לשנים הקרובות - בניית מחלקה לרפואה דחופה ממוגנת.

המנכ"ל סייר בחדרי הלידה הממוגנים והפגייה הממוגנת, במחלקה לרפואה דחופה ובמחלקת טיפול נמרץ החדשה שנחנכה לפני כשלושה חודשים - פגש מטופלים ואנשי ונשות צוות.

פרק זמן מיוחד הוקדש לסיור במתחם הממוגן , המוכשר בימים אלו כמענה לשעת חירום, ויכיל 50 מיטות אשפוז.המתחם עובר שיפוץ נרחב הכולל הכנת תשתיות של גזים רפואיים, חשמל ועוד. העבודה על הכשרת המתחם צפויה להסתיים בקרוב, בכך תגדל משמעותית היכולת לשמור על רצף תפקודי, במצבי חירום.

מר נדב חן, מנכ"ל בי"ח לניאדו אמר במהלך הסיור "אנחנו לא חוסכים בכספים, גם אם יש לנו כרגע תקצוב חלקי. אנחנו נעשה את כל מה שניתן כדי לייצר פה מקסימום שטחים ממוגנים,במקביל לקידום תכנית אסטרטגית לבניית מחלקה לרפואה דחופה ממוגנת"

מנכ"ל משרד הבריאות מר משה בר סימן טוב סיכם את הסיור ואמר "בית החולים סיים תכנית הבראה מוצלחת מאד, אתם מראים גידול בכל תחומי הפעילות. ההיערכות שלכם להסלמה בחזית הצפונית מרשימה, נעשה כל מאמץ כדי לסייע לכם"