ביום שישי התקיים אירוע מוטוקרוס לזכרו של בר פלח ז"ל בהפקתם של עיריית נתניה ומשרד התרבות והספורט. איתי דור ממארגני האירוע "השנה החלטנו לקיים את המרוץ לזכרו של בר פלח והגיעו הרוכבים הטובים ביותר בישראל" 

מאות משתתפים הגיעו ביום שישי האחרון למכון וינגייט לצפות במרוץ מוטוקרוס שהתקיים לזכרו של בר פלח ז"ל, שנהרג בהיתקלות בג'נין. 
את האירוע הפיקו עיריית נתניה, משרד התרבות והספורט ומכון וינגייט שאיחדו כוחות לזכרו של בר פלח ז"ל שהיה חובב אופנועים מושבע. 
באירוע השתתפו טובי הרוכבים בארץ, מגיל 8 ומעלה, בקטגוריות מרוץ מגוונות.
האירוע נועד לקדם את הקמת מרכז 'אחי גיבור', שיישא לעד את שמו של רס"ן בר פלח ז"ל ויהיה לבית לכל המבקשים להמשיך את דרכו ולצעוד בעקבות מורשתו.

איתי דור, חברו של בר פלח, הוא שפעל לארגון המרוץ לזכרו. "שנינו אופנוענים וכך התחברנו אני ובר מהשנייה הראשונה. אני הבעלים של הפארק בוינגייט המהווה את מסלול המוטוקרוס הלאומי בישראל והשנה החלטנו לקיים את המרוץ לזכרו של בר פלח והגיעו הרוכבים הטובים ביותר בישראל".

חדשות ספורט - מאות משתתפים באירוע מוטוקרוס לזכר בר פלח ז"ל

איתי דור. חברו של בר פלח ז"ל וממארגני האירוע 

אבי אליהו, מנכ"ל החברה לספורט ופנאי בעיריית נתניה הוסיף "זו זכות גדולה בעיריית נתניה להיות שותפים לאירוע לזכרו של בר פלח ז"ל. ראש העיר מרים פיירברג איכר נענתה באופן מיידי לפניית המשפחה וראתה זכות וחובה להיות שותפה כעירייה ולכבד את זכרו של בר פלח ואת המסורת היוצאת מן הכלל שהשאיר אחריו ונוגעת בכל כך הרבה אנשים ובמגוון תחומי החיים. מרהיב לראות את המוני המשתתפים באירוע המוטוקרוס לזכרו של בר פלח בוינגייט נתניה".