אחרי 40 שנה במדבר: מכבי נתניה זכתה בגביע הטוטו מכבי נתניה חוגגת

נתניה גברה בגמר טעון על הפועל באר שבע 4:5 בבעיטות ההכרעה, זאת לאחר שזלטנוביץ' החמיץ פנדל עמוק בתוספת הזמן. הקפטן אביב אברהם הניף את הגביע, שמעניק טעם מתוק בעונה קשה 

"הנה.. זה מגיע.. תנו לאביב להניף את הגביע!". כמה שאוהדי מכבי נתניה חיכו לרגע בו יוכלו לשיר את השורה הזו במלוא גרון. מכבי נתניה חיה כבר כארבעה עשורים על הנוסטלגיה הנוצצת של 'נתניה ועוד 15', ואמש (רביעי) סוף סוף הייתה לה סיבה לחגיגה אמיתית בעידן הנוכחי, לאחר שזכתה בגביע הטוטו בעקבות ניצחון דרמטי 4:5 בבעיטות הכרעה מ-11 מ' על הפועל באר שבע.

הדם הרע בין האוהדים ניכר היטב עם שירים מתריסים בין היציעים באצטדיון שלמה ביטוח בפתח תקוה, וגם על כר הדשא הציגו הקבוצות משחק שלווה בלא מעט עצבים, לצד הזדמנויות בודדות שלא נוצלו. על סף העצבים יעידו הרחקותיהם של שאפי סולימנוב והלדר לופס מבאר שבע.

הדרמה הגדולה החלה עמוק בתוספת הזמן כאשר נתניה קיבלה פנדל לאחר בדיקה של מערכת ה-VAR. איגור זלטנוביץ', שמבקיע בקביעות מהנקודה הלבנה, לא עמד בלחץ ואריאל הרוש עצר את הבעיטה, למורת רוחם של אלפי הצהובים למודי האכזבות, שכבר ראו את הגביע חומק להם מבין האצבעות.

בדו קרב הפנדלים זלטנוביץ' דייק, כמו גם עדן קארצב, רז שלמה ולירו רוטמן. מנגד, איתמר ניצן הדף נהדר את הבעיטה של עדן שמיר מבאר שבע. המחליף פטריק טוואמסי, שלא אחת נטען כי פציעתו בשריר האחורי היא בעצם בשריר החשק, דייק בבעיטה החמישית והאחרונה וקבע 4:5 לנתניה ותואר ראשון למועדון בעידן הבעלים אייל סגל. הקפטן אביב אברהם הניף את הגביע לקול מצהלות האוהדים וההתרגשות הייתה גדולה.

"סוף סוף גביע הטוטו מגיע לנתניה, גאווה אמיתית!!", חגגה ראש העירייה, מרים פיירברג-איכר. "שמחה שהקבוצה האהובה שלנו הביאה את הגביע לעירנו היפה. הלילה מדינת ישראל נצבעה בצבע הצהוב. התקשרתי לברך את הבעלים אייל סגל ולהודות לשחקנים על המאמצים והעבודה הקשה למען ניצחון הקבוצה".

כעת תנסה נתניה להמשיך במומנטום בליגה ולתפוס את המקום בפלייאוף העליון. ביום ראשון הקרוב תחכה לה שוב אותה באר שבע, הפעם במסגרת הליגה במבצר בטוטו טרנר. יהיה מעניין.