שלומי דורה מאמן נתניה  סוף לסאגה: שלומי דורה מונה למאמן מכבי נתניה מגיע לנתניה. דורה. צילום:מכבי נתניה

אחרי רולטת השמות של הימים האחרונים, בהנהלת מכבי נתניה הוחלט למנות את שלומי דורה למאמן הקבוצה בעונה הבאה. "אני שמח ומתרגש להצטרף למועדון גדול כמו מכבי נתניה". 
היום בערב, בתום פגישה שהתקיימה בהשתתפות היו"ר החדש, דורון אוסידון, קבוצת אנשי עסקים מקומיים ויוסי דורון, נציג עיריית נתניה בהנהלת הקבוצה, התקבלה החלטה למנות את שלומי דורה כמאמן הקבוצה. דורה גבר על מאמנים אחרים ששמם הוזכר כמועמדים לתפקיד, כאשר השם הבולט ביותר, היה שמו של בני לם, שזכה לתמיכה של גורמים שונים בעירייה ושל חלק ניכר מקהל האוהדים המקומי, שרצה לראות דמות מקומית על הקווים.

שלומי דורה שיחליף בתפקיד את רוני לוי שעזב למכבי חיפה, חתם על חוזה לעונה אחת. "אני שמח ומתרגש להצטרף למועדון גדול כמו מכבי נתניה. אני מאמין שעם תמיכה מהקהל ושילוב של שחקני בית, השחקנים שקיימים בסגל ובאמצעות חיזוק נוסף, אפשר יהיה לעשות דברים מדהימים. אני מודה להנהלת המועדון על האמון בי ומתרגש לקראת המפגש הראשון עם הקבוצה והמועדון", אמר דורה.

דורה בן ה-42, שאימן בעונה שעברה את הפועל עכו, והצליח להשאיר אותה בליגת העל כנגד כל הסיכויים, היה המועמד המועדף על אוסידון, שהצליח לשכנע גם את האחרים בכדאיות המינוי. דורה החל את קריירת האימון שלו במחלקת הנוער של הפועל חיפה. בתחילת עונת 2006/7 הוא מונה למאמן הקבוצה הבוגרת, שהייתה אז בליגה הלאומית, וכעבור שלוש שנים העלה אותה לליגת העל. בהמשך אימן גם את הפועל ר"ג, בני סכנין ואחי נצרת. נתניה תהיה הקבוצה השישית בקריירה של המאמן מהצפון.

ביום חמישי תקיים הקבוצה אסיפה ראשונה עם יו"ר המועדון והמאמן החדש, לאחר מכן יתקיימו מבדקים לשחקנים וביום ראשון הקרוב תקיים הקבוצה אימון ראשון לעונה. היו"ר אוסידון אמר הערב: "אני מאחל לשלומי דורה ולמכבי נתניה בהצלחה בעונה הקרובה."

אחרי ההודעה על מינוי המאמן, בקבוצה יפעלו כעת ביתר שאת מול מנהלת הליגה על מנת שתאשר לנתניה לשחק בימי חול, אישור שעשוי להאיץ את סיכויי רכישת הקבוצה ע"י אנשי העסקים האמריקאים, ראסל גלבוט וסאני קהאן, ויאפשר לקבוצה לשלם חובות מהעונה הקודמת, וכן להתחיל להרכיב את סגל השחקנים לעונה הבאה.

המנהל המקצועי של מחלקת הנוער במכבי נתניה, בני לם, התייחס הערב להחלטת המועדון למנות את שלומי דורה: ״אני מכבד את החלטת המועדון למנות את שלומי דורה למאמן, ובהזדמנות זאת אני רוצה לאחל בהצלחה לשלומי. כמו אני חייב להודות מקרב לב לכל האוהדים של מכבי נתניה שתמכו האמינו והביעו את רצונם שאמונה למאמן קבוצת הבוגרים. הדבר חימם את ליבי וגרם לי לרצות לשמח אותם. בכל מקרה אמשיך לעשות את שאני אוהב ויודע בתחום הכדורגל, בעיר היקרה לי נתניה״.