משחק "כדורגל אולמות" הגיע לנתניה כדורגל אולמות בנתניה

כדורגל אולמות הפך בשנים האחרונות פופולארי בארץ והשנה הגיע לנתניה. דן בר אל "אין משחק יותר מתאים מכדורגל באולמות לעיר נתניה״

ענף הכדורגל אולמות תפס תאוצה בעולם. במונדיאל האחרון הכדורגל באולמות רשם ממוצע של 6.7 שערים למשחק. גם בישראל הענף נמצא בתנופה גדולה. ישראל הגיעה להישגים חסרי תקדים בשנים האחרונות. שניים משחקני הנבחרת הותיקים, תמיר שקולניק ודן בר-אל, החליטו השנה להקים קבוצת "כדורגל באולמות" בעיר נתניה. הקבוצה משחקת כרגע בבית ספר נעמי שמר ובינתיים עבור קבוצת בוגרים בלבד. בהמשך, במטיחים דן ותמיר, יפתחו קבוצות נוספות. 

משחק "כדורגל אולמות" נקרא גם קטרגל. מדובר במשחק כדורגל במגרש קטן יותר, בדר"כ באולם ספורט סגור ותחום. המשחק מתמקד באלתור, טכניקה, יצירתיות, שליטה בכדור ומסירתו לשחקנים.
דן בר-אל מספר שמטרת המועדון היא לקדם את הענף ולהפוך את נתניה לבירת הכדורגל באולמות ״שנינו גדלנו בענף הזה מגיל מאוד צעיר. חווינו המון, קיבלנו הרבה ממנו וגדלנו יחד איתו. הרגשנו שהגיע הזמן שלנו להחזיר בחזרה לענף ולתרום את חלקנו, וזה בא לידי ביטוי בהקמה של הקבוצה הזו. אני נתנייתי, תמיר גם מתגורר באיזור. כמו שתמיד אומרים: נתניה זו עיר של כדורגל שמח, של גולים. אין משחק יותר מתאים מכדורגל באולמות לעיר נתניה״.