אייל סגל במסר ברור לאוהדי מכבי נתניה: המנעו מקריאות גזעניות אייל סגל

הבעלים, הידוע כמי שאומר תמיד את שעל ליבו, פרסם אגרת לאוהדים והבהיר כי הספורט הוא הפלטפורמה הראויה לקרב, לאחד ולהסיר מחיצות, וקרא להם לחדול משירים הכוללים ביטויים החורגים מלשון החוק

הבעלים של קבוצת הכדורגל מכבי נתניה, אייל סגל, פרסם לאחרונה אגרת לאוהדי הקבוצה בה הפציר בהם לחדול משירים הכוללים משפטים וקריאות גזעניות. סגל, מהבעלים הישרים והערכיים ביותר בליגת העל, ידוע כמי שתמיד אומר את שעל ליבו, וכן כמי שלא חושש להתעמת עם אוהדי הקבוצה בנושאים החשובים לו.
"116 ימים חלפו מהאסון הגדול ביותר שחוותה הציונות מעודה. מאז אותו יום ארור, מדברים לא מעט על הביחד, על המאחד ובעיקר על השינוי שעברה החברה הישראלית", כתב סגל השבוע. "ספורט בכלל וכדורגל בפרט, הם הפלטפורמה הראויה ביותר לאחד, לקרב ולהסיר מחיצות – בין מגזרים, דתות ולאומים. מכבי נתניה הייתה מאז ומעולם מסגרת ספורטיבית שהכילה בתוכה עובדים ושחקנים מכל המגזרים, מסגרת שהיוותה דוגמה מגיל צעיר למאחד בתוכנו".
כאן נכנס הבעלים לעובי הקורה: "במשחקים האחרונים ובלי קשר לנעשה במגרש, הוכנסו לרפרטואר השירים באצטדיון מילים ומשפטים שחורגים מלשון החוק ובעיקר מהרצון של כולנו לאחד את השורות. אין איש מאיתנו שלא רוצה בניצחון צה"ל, אך המשך המשפט, פוגע בעיקר ברגשות של חלקים גדולים בתוכנו: אוהדים, שחקנים ואנשי צוות".
"קל מאוד להיסחף אחרי המכנה המשותף הנמוך ובעיקר לחפש פגמים אצל האחר, אך בימים מאתגרים אלו כולנו נדרשים ליתר סבלנות וסובלנות", חותם סגל. "אני תפילה שלא נזדקק לפעול כנגד אלו שפוגעים בתדמית המועדון, אך אם לא תהיה ברירה ננקוט צעדים, כפי שפעלנו בנושאים אחרים".
לדאבנו, ולא בפעם הראשונה, נראה שדבריו של סגל נפלו על אוזניים ערלות. בהפסד הביתי 1:0 השבוע לבני סכנין, ובניגוד לבקשת הבעלים, נשמעו בקרב אוהדי הקבוצה המקומית קריאות מתריסות בנוסח 'שיישרף לכם הכפר'. כעת יהיה מעניין לראות כיצד יפעל סגל כנגד האוהדים הבעייתיים, בלשון עדינה, שפוגעים לא פעם בשמו הטוב של מועדון הכדורגל מכבי נתניה.