אבידור. יכבוש בשבת? קרב תחתית: נתניה מחכה להפועל תל אביב  אבידור. יכבוש בשבת?
ראובן עטר עדיין מחפש ניצחון ראשון מאז שב לנתניה. הפועל תל אביב וגיא לוי בתקופה לא טובה. האם סוף סוף נתניה תזכה בשבת בניצחון? סיסאיי קיבל הודעה על שחרורו
אין ספק שהולך להיות רותח מחרתיים באצטדיון בנתניה, כשמכבי נתניה תארח את הפועל תל אביב לקרב תחתית לוהט ומותח (שבת, 19:30). 
מה לא נאמר על הקבוצה הכושלת של נתניה, שמשוועת לחיזוק עם פתיחת חלון ההעברות בינואר, אבל פשוט לא מסוגלת לאגור נקודות ומדורגת אחרונה עם 9 נקודות בלבד? 
אלא שמפלס הלחץ בשורות האדומים מתל אביב גבוה אף הוא. השחקנים של גיא לוי, שפתח לאחרונה פה על התקשורת והביקורת הנוקבת על קבוצתו, מתקשים אף הם להיחלץ מהאזור המסוכן, והובסו במחזור הקודם 3:0 ע"י קריית שמונה. במאזנה של הפועל תל אביב, שמדורגת במקום ה-11, 16 נקודות, כך שניצחון ביתי של הצהובים יצמצם את הפעם בין השתיים לארבע נקודות בלבד. 
החלוץ המאכזב, מומודו סיסאיי, קיבל הודעה כי הוא לא בתכניות של הקבוצה ויעזוב. במקביל, החלוץ איציק כהן סיכם עקרונית את תנאיו וצפוי להצטרף רשמית עם פתיחת חלון ההעברות. בקבוצה ממשיכים להמתין לשחרורים של שחקני מכבי חיפה, במטרה לנסות ולצרף את שחר הירש או אלון תורג'מן. המגן אילן בוקרה ימשיך להיבחן, כשבמקביל נבדקת גם מועמדותו של שמואל שיימן.