להתראות בלאומית. אוהדי מכבי נתניה נקודה, סוף: 1:1 בין נתניה לכפר סבא להתראות בלאומית. אוהדי מכבי נתניה
מכבי נתניה סיימה את העונה הנוראית שלה עם תיקו ביתי מול כפר סבא, שנשארה בליגה כבר בשבוע שעבר. איילה כבש מול האקסית, טגה איזן. אוהד כהן חגג הופעה מספר 400 בליגה
בתום שבוע קשה במיוחד, בו איימו לשבות ולא להופיע למחזור הסיום, לאחר פרשת ניסיון העוקץ של אלי מננה/אליהו ארז ועוד שאר שמות וסיפורים שונים ומשונים שעלו מכיוונו של האיש שסיפר כי הוא מעוניין לרכוש את הקבוצה, 

להתראות בלאומית. אוהדי מכבי נתניה

קיבלה נתניה הבטחה לתשלום של לפחות משכורת אחת, והתייצבה למשחק לפרוטוקול מול הפועל כפר סבא, שהסתיים בתיקו 1:1 וחתם עונה קטסטרופלית, בה ניצחה הקבוצה פעם אחת בלבד, וירדה ליגה הרבה לפני סיומה הרשמי.
כבר בדקה ה-12 כבשה כפר סבא בהזדמנות הראשונה שלה במשחק: ריף מסיקה מסר מצוין לטל איילה, ואקס נתניה מצא את הרשת וחגג שער בכורה בליגת העל, 0:1.
בדקה ה-35 הריעו שחקני שתי הקבוצות לשוער האורח אוהד כהן, שבהופעה ה-400 שלו בליגת העל קיבל סטנדינג אוביישן צנוע כשהוחלף ע"י בן רהב.
אקורד הסיום של המשחק והעונה כולה היה שייך בכל זאת לנתניה, שנפרדה עם שער שוויון בדקה ה-59: דיא סבע קיבל כדור ברחבה, בן רהב הדף את הבעיטה שלו אבל על הריבאונד השתלט אמייה טגה, שכבש וקבע את תוצאת הסיום, 1:1.
נתניה תחזור כעת לעסוק בעניינים פיננסיים ותקווה שיימצא בהקדם פתרון שיאפשר לה להיערך בצורה אופטימלית לעונה הבאה. להתראות בלאומית.