למה אין לי זוגיות? כולם אומרים שאני מדהימה. למה אין לי זוגיות? למה אין לי זוגיות?

"אני יודעת וכולם אומרים, שאני מוכשרת ויפה ומזמן יכולתי למצוא זוגיות. אני רואה את בנות שעובדות איתי, פחות יפות ממני והן נשואות, עם ילדים ומסודרות בחיים. רק אני לבד. אני מאד רוצה להתחתן ואעשה הכול כדי למצוא זוגיות. למה זה לא קורה? מה לא בסדר אצלי שלא מצליחה למצוא את האחד שיעשה אותי מאושרת?"

ציונה אבירם, נומרולוגית, מנטורית בתחום הזוגיות, המשפחה ומערכות יחסים כותבת בלוג על אשה שמעונינת למצוא זוגיות

כדי לקבל תשובה: למה אין לה זוגיות, הבה נכיר את הגברת מקרוב

ואכן, מפת לידה נומרולוגית קבלית מצביעה על אישה עדינה, נשית, רגישה ומעט חסרת ביטחון מול גברים. יש בה עוצמות רגשיות רבות, שאם תדע לנווט אותם נכון- צפויים לה חיים מאושרים. בנוסף, יש לה כל הכוחות להגיע לאיזון בחיים. הינה מלאה בחמלה, יש לה יכולת להתבונן פנימה ואף להגיע לתובנות בחיים. מבחינה זוגית- היא אישה הרמונית, יפה ונעימה ותעשה הכול למען שלום בית. יחד עם זאת, היא אישה עצמאית, דומיננטית וחזקה.

תכונות מופלאות למציאת בן זוג לחיים! מה מעכב זוגיות מבחינה נומרולוגית קבלית?

כאן מגלים אנו במפת הלידה תכונות אישיות דואליות: מצד אחד מאד מרצה, מובנת מאליו, אמפטית ונעימה, ומצד שני- לעיתים חסרת סבלנות, ווכחנית ואגרסיבית. " את לגמרי צודקת! אני לא מסתדרת עם אבא שלי. אנחנו מתווכחים המון וזה מאד מתסכל אותי!"

מה אומרת מפת לידה אסטרולוגית קבלית על המחסומים למציאת זוגיות?

כאן רואים קושי להתמסרות רגשית טוטלית. קיים פחד חזק לחשוף את הרגשות הכי עמוקים. לחוות אינטימיות עמוקה ולתת את כל כולה לבן הזוג. קיים זיכרון נשמתי של קשר קר ומנוכר מצד אבא- משום כך, יש בה הפחד להתמסר לבן הזוג, שמא יאכזב אותה כמו אבא שלה.

האם גלגול קודם חושף מחסומים במציאת זוגיות? אכן כן

זיכרון נשמתי\גלגול קודם מדברים על הרגישות שלה לאגו ומאבקי כוח. כמו כן, על הפחד להיות מעורבת רגשית. היא נוטה להתנתק ממצבים רגשיים וקיים פחד לגעת במקומות הכואבים. זה זיכרון של צופה מהצד, משום שחוותה בגלגול הקודם אגרסיביות ותוקפנות. משום כך, בגלגול זה היא מתנתקת כי לא רוצה לכאוב שוב. זה מסביר את הקושי שלה עם אביה. מה שקורה לה היום הוא, שכל גבר הנכנס לחייה מהווה איום עבורה, שהנה היא חווה שוב אגרסיות וכאבים. מה שעליה לעשות הוא לחבק את הילדה שבה ולהבין, שזה רק זיכרון נשמתי והכל בראש שלה. עליה ליהנות מהחיים ולא לתת לעצמה להישאב למקומות הללו.

תזמון למציאת זוגיות. מהו מבשר לנו?

על פי מפת לידה אסטרולוגית קבלית- מגלים אנו שברגע שתמצא זוגיות, חיי הנישואין שלה יהיו מוצלחים וייתכן אף רווח כספי דרך בן הזוג. ( אולי מחו"ל)
על פי נומרולוגיה\תאריך לידה – חלון הזדמנויות ליצירת זוגיות לקראת יום ההולדת הבא. גם כאן רואים שתיתכן היכרות עם בחור מחו"ל.
אולם- הכול צפוי והרשות נתונה. זוגיות מותנית בכך שתדע להתגבר על המחסומים שהזכרנו.
על פי אותיות השם – רואים שנמצאת היא כרגע בסיום מחזור חיים. יציאה מתקיעות לתיקון. בשנה הקרובה צפויה היא לזוגיות דהיינו- סגירת מעגל ותחילת מחזור חדש בחיים.

בסיום השיחה הבטיחה לעצמה: 

• אגייס את כל הסבלנות שיש בי כלפי בן הזוג ואתגבר על "הקטע" עם אבא.
• אתגבר על הרגישות שלי לסמכות ולכל מי שמנסה להכתיב לי.
• אשמור על גבולות ואדע מתי לאהוב את עצמי, ומתי להפסיק לרצות את האחר.
• אשים עלי שריון נגד פגיעות יתר בזה שאבין מה אני שווה.
• אתמסר יותר ואתן את כל כולי לבן הזוג, למרות הקשיים העומדים בפניי.
• אגייס את כל העוצמות והחוזקות שיש בי כדי למצוא זוגיות, ובעיקר כדי להיות מאושרת, מאוזנת ושמחה בחיים".

 

 

 

בריאות - כולם אומרים שאני מדהימה. למה אין לי זוגיות?
הכותבת: ציונה אבירם, נומרולוגית, מנטורית בתחום הזוגיות, המשפחה ומערכות יחסים.
מחברת הספר: סודות מחדרי הלב

בלוגים נוספים שכתבה ציונה אבירם:

לא מוותרת! אני הולכת להתאהב מחדש בבעלי

על מאהב, חיים כפולים ולמה לא מצליחה להתנתק ממנו?