רונן מרדכי גרין רונן מרדכי גרין - מדריך לפתיחת חברת נדל"ן רונן מרדכי גרין

רונן מרדכי גרין, יזם נדל"ן והבעלים של קבוצת ברקליס, מספק מדריך מקוצר ליזמים מתחילים שנמצאים בתחילת דרכם ורוצים לפתוח חברת נדל"ן ראשונה

רונן מרדכי גרין 

רונן מרדכי גרין מסביר כי לפי ההגדרה חברת נדל"ן היא עסק המספק שירותי נדל"ן ללקוחות. שירותים אלה יכולים לכלול כל דבר מניהול נכסים ועד תיווך. חברת נדל"ן היא עסק העוסק בקנייה ומכירה של נכס. היא עשויה גם לספק שירותים שונים לבעלי הנכס כמו הסדרת משכנתאות, איתור שוכרים וכו'.
ניתן להקים חברת נדל"ן על ידי ביצוע השלבים הבאים:
- רישום החברה ברשויות הרלוונטיות
- קבלת רישיונות והיתרים נחוצים
- הקמת חלל משרדי או בניית חלל משלך
- העסקת צוות לחברה שלך
רונן מרדכי גרין מציין כי פתיחת חברת נדל"ן בין אם ברומא, בליסבון, בפראג או בתל אביב היא צעד גדול. זה דורש הרבה זמן , ידע וכסף כדי להקים. אבל, זה יכול להיעשות תוך שבועיים אם יש לכם את הכלים הנכונים ויודעים מה לעשות.

הקמת חברת נדל"ן כוללת שלבים רבים

- בחירת הסוג הנכון של ישות משפטית (LLC, S-Corp, C-Corp)
- רישום העסק שלך במדינה
- קבלת רישיונות (כגון רישיון תעסוקתי לסוכנים)
- הגדרת האתר וחשבונות המדיה החברתית שלך
- עיצוב חומרים שיווקיים (כגון כרטיסי ביקור, פליירים, עלונים)
הקמת חברת נדל"ן אינה משימה קשה. זה רק לוקח קצת זמן ומאמץ להתחיל את התהליך. ישנם שני שלבים עיקריים להקמת חברת נדל"ן. השלב הראשון הוא רישום החברה שלך והשלב השני הוא קבלת הרישיונות הדרושים.
רישום החברה שלך יכול להיעשות על ידי ביקור באתר האינטרנט של משרד המסחר, חטיבת התאגידים או אתר האינטרנט של מזכיר המדינה שלך. רונן מרדכי גרין ממשיך ומוסיף כי יהיה עליך למלא טופס בקשה ולשלם עמלה עבור רישום החברה שלך. לאחר שרשמת את החברה שלך, תצטרך גם לקבל רישיונות לפעילות במדינה או מדינה זו לפני שתוכל להתחיל בפעילות עסקית.

מה צריך לדעת לפני שמקימים חברת נדל"ן? רונן מרדכי גרין עם התשובה:

תהליך הקמת חברת נדל"ן יכול להיות מאתגר, אך עם הכלים והמידע הנכונים ניתן לעשות זאת.
על מנת להקים חברת נדל"ן צריך לדעת איזה סוג עסק אתם רוצים לנהל. אם אתה מחפש מודל עסקי מבוסס, אז גלה אילו סוגי חברות נדל"ן כבר נמצאות באזור שלך. אתה יכול גם להקים סוג משלך של חברת נדל"ן על ידי התמקדות בנישה שעדיין לא נוצלה כמו בתי נופש או דיור סטודנטים.
ברגע שאתה יודע איזה סוג עסק אתה רוצה לנהל, אז הגיע הזמן לבחור את סוג הישות שיתאים ביותר לצרכים שלך. הסוגים הפופולריים ביותר הם תאגידי S וחברות באחריות מוגבלת (LLCs). לגופים אלה יש את היתרונות שלהם ו
הקמת חברת נדל"ן היא משימה לא פשוטה. יש הרבה דברים שצריך לקחת בחשבון לפני שמתחילים. המשך לקרוא כדי לגלות מה אתה צריך לדעת!
הדבר הראשון והחשוב ביותר לפי רונן מרדכי גרין הוא ההיבטים המשפטיים של הקמת חברת תיווך. יהיה עליך לרשום את העסק שלך ולקבל את כל הרישיונות הדרושים על מנת שיורשה על פי חוק לפעול במדינה שבה הוא ממוקם. הדבר השני שאתה צריך לעשות לפני הקמת חברת נדל"ן משלך הוא להחליט אם העסק יהיה בעלות יחידה או תאגיד. ניתן להתייעץ עם עו"ד או רואה חשבון לייעוץ.
אתה גם צריך לחשוב על סוג הנכס שאתה רוצה שהחברה שלך תתמחה במכירה ואם יהיה זה חכם עבורך כבעל עסק חדש, עם מעט ניסיון, לקחת על עצמך אחריות כה גדולה מהיום הראשון.

ההבדל בין חברת נדל"ן לחברת תיווך נדל"ן

חברת תיווך בנדל"ן היא חברה המספקת שירותים לסוכני נדל"ן ומתווכים. לחברת התיווך אין אחריות למכירת נכס ואין בבעלותה בפועל נכס כלשהו.
חברת נדל"ן היא ארגון העוסק במכירה וקנייה של נכסים. הוא יכול גם לספק שירותים אחרים כגון הלוואת משכנתא, ביטוח, בדק בית או עבודת כותרת.
באופן כללי, רונן מרדכי גרין מסביר כי חברת נדל"ן היא עסק בעל רישיון לקנות, למכור ולנהל נכסים מטעם לקוחות. חברת תיווך נדל"ן זהה לחברת נדל"ן, אך היא מספקת גם שירותים כמו התאמת קונים פוטנציאליים למוכרים וניהול משא ומתן בשמם.
חברות נדל"ן מוקמות על ידי הגשת תקנון לשר החוץ במדינה שבה הן מתכננות לעשות עסקים. חברת תיווך נדל"ן היא חברה המסייעת לחברות או אנשים אחרים לקנות ולמכור את הנדל"ן שלהם. בדרך כלל הם גובים תשלום עבור השירותים שלהם. חברת נדל"ן היא חברה המתמקדת בקנייה, מכירה והשכרה של נכסים. לעתים קרובות הם בבעלות האנשים שעובדים עבורם.