תמונה: freepik למה מומלץ לעשות הובלות קטנות בנתניה עם מיכאל ובוריס הובלות? תמונה: freepik

אנשים רבים, באזור נתניה ובכלל, מתקשים למצוא המלצה על חברת הובלות להובלות קטנות או גדולות. מיכאל ובוריס הובלות, נותנים שירות של הובלות קטנות בנתניה כמו הובלה של מקרר, ספה מיטה או ארון. במדריך הבא, נסביר למה מומלץ לבחור בנו להובלה הבאה שלכם, וכל שנותר לכם, הוא להשאיר אצלנו באתר פרטים אישיים, ולהיות רגועים שנדאג לכל פרט ופרט בהובלה 

תמונה: freepik

אנושיות וחיוך על הפנים

הסיבה הראשונה, בגינה מומלץ לבצע הובלות עם מיכאל ובוריס הובלות, היא החיוך והאנושיות שעומדים בראש החברה. הובלה או מעבר דירה, קטנה או גדולה שתהיה, יכולה להיות אירוע מלחיץ במידה מסוימת. אצלנו בחברה, ההבנה הזו עומדת בראש סדר העדיפויות שלנו, והמטרה שלנו היא להרגיע את הלקוח, ולבצע את כל ההובלה תוך הקפדה על שלווה, רוגע, חיוך, ואוירה נעימה. אצלנו רווחת הלקוח חשובה ביותר, ולא תשמעו צעקות או אווירה מתוחה לאורך ההובלה. לאחר מכן תוכלו להמשיך בסדר יומכם בשמחה.

אמינות לפני הכול

אצלנו, האמינות היא ערך במקום הראשון גם כן. כאשר אנחנו קובעים עם לקוח הובלה, לא נשאיר פינה אחת לא סגורה, וניתן לכם שירות הכולל את כל שתצטרכו מא' ועד ת'. תוכלו לשאול לקוחות שנעזרו בשירות שלנו בעבר, ותיווכחו לדעת כי האמינות אצלנו היא לא משחק.

מחיר הוגן ונוח לכל כיס

כמובן שמעבר להובלה איכותית, דבר שמושך את כולם הוא מחיר טוב. אצלנו, המחיר הטוב והשירות הטוב באים יד ביד. אנו נציע לכם מחיר הוגן ביחס למחיר השוק, שיכלול את ההובלה, ובמקרים מסוימים גם פירוק והרכבה לבקשתכם.

איכות ושירות מעולים

מלבד, המחיר, השירות הנעים והאווירה הטובה, אנו דואגים להובלה איכותית ויעילה. משמע, נעביר את החפצים שלכם מנקודה A ל-B בצורה המהירה ביותר, תוך תיאום זמן מתאים ולא פקוק, דרך נוחה ולא מעוקלת, ונארוז את החפצים בצורה שתשמור עליהם כמו חדשים, כך שלא תרגישו שבכלל ביצעתם הובלה.

שמירה על בטיחות

אנחנו, דואגים בחברה לבטיחות בסטנדרט גבוה. הבטיחות מתבטאת בשני מישורים. המישור הראשון הינו בטיחות הסובבים. אנו דואגים כי כל אחד אשר יימצא באזור ההובלה, יישאר בריא ושלם. במישור השני, אנו דואגים לבטיחות ושמירה על החפצים היקרים לכם מכל, ככה שתוכלו להסיר דאגה מליבכם. שמירה על בטיחות ברמה זו, היא סיבה נוספת לבחור במיכאל ובוריס, לביצוע הובלות קטנות בנתניה ובכלל.
לסיכום, הובלות קטנות בנתניה, או בכל מקום אחר בארץ, מבצעים רק עם מיכאל ובוריס הובלות. אנו מאמינים בשירות עם חיוך, ושם שהולך לפנינו. ניסיון רב השנים שצברנו, מבטיח לכם הובלה בטוחה ושקטה, וראש שקט שיתן לכם פנאי להתעסק בדברים החשובים באמת. השאירו פרטים באתר ואנו נחזור אליכם עם הצעת מחיר משתלמת בהקדם האפשרי.