ג׳וליה גואטה הבלוג של ג׳וליה: על חלומות נבואיים ומסרים

קוראים לי ג'וליה גואטה ואני עיוורת. לא נולדתי עיוורת, הפכתי לכזו. למרות העיוורון הצלחתי לגדל שבעה ילדים מוצלחים ולחיות חיים מלאים ותוססים. בבלוג שלי, אני רוצה לשתף אתכם, הקוראים, בסיפור החיים המרתק שלי, והפעם, אני רוצה לספר לכם על החלומות הנבואיים שלי.

השבוע, אני רוצה לחשוף בפניכם הקוראים את היכולת העל טבעית שלי. מאז שהפכתי לעיוורת אני אמנם לא רואה באופן פיזי כמו שרוב האנשים רואים, אך אני כן רואה את הנולד. זה אולי יישמע לכם מוזר ולא הגיוני, אך כשאני מרגישה שמשהו עומד לקרות, הוא אכן קורה.

לילה אחד חלמתי על קבר ומסביבו ערימות חול. בחלום הנורא שלי היה זה גיסי הקבור מתחת למצבה. התעוררתי מהחלום כשאני מבוהלת כולי, והתחלתי להתפלל כדי לבטל את החלום, שחלילה וחס לא יאונה רע לגיסי היקר. אך לצערי, החלום התגשם ויומיים לאחר מכן הוא נפטר ממחלת ריאות.

היו לי גם חלומות על המוות של אחי ואחותי. חלמתי שאחי, שהיה חולה, נפטר. הרגשתי ממש שזה הולך לקרות. בלילה למחרת הגיעו אלינו הביתה אנשים רבים ואז בישרו לנו שהוא אכן כבר לא בין החיים. בנוסף, חלמתי שרוחצים את אחותי התינוקת ומכניסים אותה לבור. קמתי בידיעה ברורה שהיא נפטרה ובאמת זה מה שקרה. היא הלכה לעולמה בעקבות רשלנות של רופא שנתן לה כדור לא נכון בבית החולים.

לפני שנתיים חלמתי ששני הילדים שלי נוסעים במכונית והיא מתהפכת. לאחר כמה חודשים, הם סיפרו לי שהייתה להם תאונת דרכים. היא קרתה להם זמן קצר אחרי החלום שלי, אבל הם גילו לי את האמת רק מאוחר יותר כי לא רצו לצער אותי. האוטו נשרף כליל, אך למרבה המזל הם נפצעו באורח קל יחסית.

והנה החלום האחרון שאני רוצה לספר לכם עליו, קוראים יקרים. לילה אחד חלמתי שצינור הגז בביתנו דולף ושהבית עולה באש. לפתע הרחתי ריח של גז והתעוררתי מהחלום. הבנתי שצינור הגז אכן השתחרר ומיד מיהרתי וסגרתי אותו. כך ניצלנו כל המשפחה מאסון נוראי.

אני מאמינה באמונה שלמה שמישהו למעלה מעביר לי את אותם מסרים בחלומות כדי שאקשיב להם. ואני מקשיבה להם בכל לילה.

בלוגים נוספים מאת ג'וליה גואטה:

הבלוג של ג'וליה: רואה מהלב