אריזות מזון למשפחות נזקקות מעגל נשים נתניה רוכשות סלי מזון למשפחות נזקקות אריזות מזון למשפחות נזקקות

לקראת ראש השנה, נשות מעגל נשים נתניה קוראות לכם לתרום לרכישת סלי מזון למשפחות נזקקות. היעד השנה עומד על 250 משפחות מנתניה והסביבה, כשהתקווה היא שבזכותכם יצליחו לעמוד ביעד.

נשות מעגל נשים נתניה לזכרה של הילה בכר ז"ל חברו מזה שנים לקבוצת פעילים חברתיים למען חלוקת סלי מזון למשפחות נזקקות מאזור נתניה והסביבה.

מידי שנה מחולקים כ-200 סלי מזון, השנה, בשל הצורך ההולך וגובר, היעד עומד על 250 משפחות כשהתקווה היא שבעזרת תרומתכם יצליחו לעמוד ביעד. קרן דורון, יושבת הראש הנכנסת של המעגל מספרת "כל שנה לצערנו מגיעות אלינו יותר ויותר פניות. אנו יודעות שעלות הסל היא גבוהה לתרומת יחיד אך אנו מאמינות שאם כל אחד מאיתנו יתרום מעט נוכל לעמוד ביעד ואפילו יותר. לכן כל סכום יתקבל בברכה. לצערי עבור המשפחות הללו, זו האפשרות היחידה לקיים ארוחת חג שמחה ומלאת כל טוב- כמו שאנו זוכים לעשות." 
המוצרים נרכשים במחירי תרומה מסופרמרקט גדול באזור, כאשר עלות כל סל למשפחה היא 300 ₪ והיא כוללת: עופות, ירקות, מוצרי יסוד, יין, עוגה, ממתקים לילדים וכל מה שנדרש למשפחה בכדי לקיים חג שמח ומכובד. 

ניתן לסייע ולתרום באמצעות העברה בנקאית, כרטיס אשראי או במזומן דרך כל אחת מחברות המעגל. לפרטים נוספים ניתן להיכנס לדף הפייסבוק של המעגל "מעגל נשים נתניה והסביבה" או ליצור קשר טלפוני קרן: 050-6881886, שירי 050-3203130.