תמונה | pexels מזון לחתולים עד הבית תמונה | pexels

איך מאכילים חתולי רחוב (ובית) ומתחברים עם חברים חדשים ופרוותיים? שאלה זו תקבל תשובה בשורות הבאות 

תמונה | pexels

להאכיל את כל החתולים בעולם

כשאנשים נכנסים לרויאל פט, חנות חיות בנתניה, לעתים קרובות הם שואלים אם יש אוכל לחתולים. כשאנחנו שואלים אותם עבור מה הם צריכים אותו, הם מספרים שהם פשוט רוצים להאכיל חתולים. לא רק את החתולים שלהם. אלא את כל החתולים בעולם. או לפחות את חתולי הרחוב שנמצאים מחוץ לדירתם.
ויש בכך משהו מאוד משובח, אצילי ואוהב. כתבנו את הכתבה הזאת כי רצינו לעזור להם להבין איך לעשות זאת. אצלנו, ברויאל פט, יש אינספור (אוקיי, כן ניתן לספור) סוגים של מזון לחתולים ואפשר להגיד שראינו כבר המון סוגים ודרכים להאכיל חתולים. עקב כך שאנחנו מכירים בזה שיש המון, המון, חתולים משוטטים ברחובות אנחנו בהחלט מעודדים כל עזרה שיכולה להינתן להם כדי לוודא שהם אהובים, שבעים ובריאים. בתור אנשים שמוכרים מזון לחתולים, אנחנו מאמינים שאספקה בריאה של מזון מתאם, יכולה לסייע לחתולי הרחוב (והבית) לשמור על בריאותם ולשגשג.

להתחבר עם יצורים פרוותיים ומסתוריים

אנחנו לא צריכים לספר לך, שחתולי רחוב שמקבלים את הערכים התזונתיים שלהם פשוט נהיים בריאים יותר. לא רק זה, הם גם לומדים לאהוב, להכיר ולהתיידד עם אנשים. וזה לא פלא. כאשר נותנים להם אהבה, הם פשוט מתרככים. וכשלומדים להאכיל אותם בשעות קבועות, כך שכל החתולים יודעים להיאסף באותו אזור ברגע נתון – אפשר לעשות בדק בית ולראות מה שלומם. בייחוד אם מדובר במזון מותאם לחתולים שמצד אחד מזין אותם ומצד שני טעים להם.
בנוסף, ולא פחות משמעותי, כאשר מאכילים חתולי רחוב, ניתן להרגיל אותם מספיק למגע ולנוכחות אנושית, כך שהם יתנו יותר אמון במי שמנסה לגעת בהם, ללטף אותם ופשוט להתחבר איתם בכל אופן. וכמובן – זו דרך נהדרת להכיר חברים פרוותיים חדשים.

איך להנגיש מזון יבש לחתולי הרחוב

כדי להאכיל חתולי רחוב (ובית, במקרים מסוימים), כל שצריך זה כמובן מזון מתאים. רוב האנשים ישתמשו כנראה בקערות פלסטיק או קערות מתכת כדי להחזיק את המזון בזמן שהחתולים נהנים ממנו עד ששבעים. ולוקחים את הקעריות חזרה כשהחתולים מסיימים.
ובכן, אין בזה דבר רע או שגוי, אלא שכדאי לדעת שלא כל חתול יסמוך על חפץ חדש בסביבה שלו. על כן, דרך נוספת לעשות זאת תהיה כדרך הנגשת המזון לחתולים על חתיכה של עיתון או דבר מה דומה. כדי לשאת את המזון לאזור ההאכלה, ניתן להשתמש בשקית פלסטיק אטומה והרמטית (לאוויר). זאת באם מדובר במזון יבש. ולאחר שהחתולים מתרגלים, או נראה שהם נותנים אמון, ניתן לבדוק כיצד הם מגיבים לקעריות פלסטיק או מתכת.

נפלאות המנה המדודה

אם יצא לך לרכוש מאיתנו מזון חתולים, בוודאי שמת לב שבחלק מהאריזות יש כף מדידה (המציינת כמה לשים "במנת האכלה סטנדרטית") ובחלק מהאריזות יש תיאור טקסטואלי המציין את הכמות הסטנדרטית לכל מנת האכלה. אם קיבלת כף מדידה מהשקית, נהדר. אם לא, ניתן להיוועץ בכיתוב על האריזה עצמה כדי לזהות כמה גרמים לשים פר מנה. ואת כף המדידה המדוברת ניתן לקחת עם השקית, ולוודא שכל מנת האכלה מתאימה לצרכי החתול. ניתן לשים אותה כמות אוכל לכולם, או כמות אוכל שונה בהתאם לגזע החתול, גילו וגודלו. תלוי כמה רוצים להעמיק ולדייק בנידון.

איך להנגיש מזון רטוב

באם מדובר במזון רטוב, ייתכן שעדיף להחזיק ולשאת אותו בשקית אטומה למים או במיכל מתאים. במקרה זה, ייתכן שיהיה נכון לעשות שימוש בקערות, כדי לא להשמיד את הנייר שישב תחת המנה.

מה חתולים אוהבים לאכול?

אם רצית להאכיל חתולי רחוב (ובית) ותהית לעצמך במה, הרי שיש מספר אפשרויות. ראשית כל, חתולים הם אוכלי בשר, ועל כן התזונה שלהם מבוססת על מוצרי בשר. מצד אחד, זה אומר שבהחלט ניתן להכין להם ארוחות בשריות בבית, ועם זאת באם לא רוצים להיכנס לרזולוציה הזאת ולהשקיע את המשאבים (בזמן וכסף) כדי לרכוש את הרכיבים המתאימים לתזונה שלהם, יש דרך אחרת. ברויאל פט ניתן לרכוש אוכל לחתולי רחוב. המזון שאתה רואה בחנויות החיות, באם הוא ממותג איכותי ונעשה בצורה טבעית וחכמה, כבר מגיע עם כל הערכים התזונתיים והטעמים המתאימים. וכל שצריך זה פשוט לקחת חופן מדוד מהשקית ולאחל לחתול "בתיאבון".

היכן למצוא מזון חתולים בסטנדרט מקצועי

מה גם, שאחד היתרונות ברכישת מזון איכותי לחתולים, הוא כמובן היכולת להעניק מזון שעבר בקרת איכות. המזון עצמו אמור להיות בטוח לצריכה על ידי חתולים, בייחוד אם הוא מורכב מרכיבים טבעיים בלבד ואפילו אורגניים. אך כל מאכיל חתולים והעדפותיו. הנקודה היא שברגע נתון, ניתן לוודא שחתולים מקבלים תזונה שעברה אי אילו אישורים, קיבלה הבטחת איכות ועונה על הצרכים התזונתיים של חברינו הפרוותיים.
וכעת, אם ברצוננו להגיע לחנות חיות בנתניה ולאסוף אי אילו מוצרי מזון לחתולים, ניתן לעשות זאת בכתובת הגביש 3, נתניה ולהיכנס לסניף של רויאל פט. למעשה, לא רק שניתן לרכוש מזון לחתולים, ניתן לקבל ייעוץ בהתאמה אישית מצוות החנות, הן באופליין ובאונליין. ובכך ניתן לקבל הכוונה ייעודית, איזה מזון חתולים נחשב לאיכותי במיוחד, נותן מענה על ערכים תזונתיים ואיננו מכיל חומרים שלא צריכים להיות שם. כך שכל שנותר זה לקחת חופן ולמצוא את החתול הקרוב לביתך.