תמונה | freepik בתי מרקת לקנאביס רפואי מאפשרים קנייה אונליין - בדקנו עבורכם תמונה | freepik

מאז נכנס הקנאביס הרפואי לתוך החוק עבור חולים ומטופלים ישראליים, אנו עדים לגלים גדולים של ביקוש רב לשמן קנאביס ומוצרים אחרים מבוססי קנאביס

תמונה | freepik

למרות שאין עדיין מחקרים מסודרים ומקיפים בנוגע לסגולות הרפואיות שלו מבחינה מדעית מוכחת, הרי שמיליוני אנשים בכל רחבי העולם לא טועים – הקנאביס, הן פרחים מיובשים לעישון והן שמן cbd המופק מרכיבים מסוימים בצמח, בעל יתרונות בריאותיים רבים שנצפים לעין ומסייעים לחולים ומטופלים רבים במחלות שונות להתמודד מול כאבים כרוניים, התסמינים של המחלות שלהם והמצב הכללי.
אם יש לכם רישיון ממשרד הבריאות, זה לא אומר שהתהליך לקבלת קנאביס רפואי או שמן מקופות החולים בישראל קל. עדיין, במדינת ישראל כמו במדינת ישראל, בכל מה שנוגע לממסדים הדברים מתנהלים באיטיות ועם עודף בירוקרטיה שוחקת ומעייפת. דרך יעילה להשיג קנאביס רפואי הינה דרך בתי מרקחת אונליין.

למה כדאי לכם לרכוש קנאביס רפואי דרך בתי מרקחת אונליין?
אם אתם עושים את כל התהליך בצורה מסורתית מול בתי מרקחת מקומיים, אתם עלולים לעמוד בתור ולחכות להשלמת תהליכי בירוקרטיה מפרכים. לעומת זאת, דרך בתי מרקחת אונליין תוכלו לקצר את הדרך באופן משמעותי ולבצע פעולות שונות כמו חידוש הרישיון האישי שלכם והשגת מרשם חודשי מתאים. רק דרך בית מרקחת קנאביס אפשר להשיג לא רק את הפרחים היבשים שקשה להשיג במלאי דרך קופות החולים הרגילות, אלא אפשר לבצע הזמנות של קנאביס בצורת שמנים, תפרחות, בגליליות ועוד.

מי יכול לפנות אל בית מרקחת אונליין להשגת מרשם קנאביס רפואי?
עם הזמן אנו עדים לעוד ועוד אוכלוסיות מטופלים וחולים שנכנסים לרשימת האוכלוסיות שיכולות למצוא הקלה על הכאבים, הסימפטומים ותהליכי המחלה באמצעות שימוש בקנאביס על צורותיו השונות. עד כה, הרשימה של המטופלים שיש להם זכאות למרשם קנאביס רפואי כוללת בין היתר חולי סרטן, חולים במחלות מעיים דלקתיות כמו מחלת קרוהן או קוליטיס, אנשים הסובלים מכאבים נוירופאתיים, אנשים החיוביים לאיידס ומפתחים מחלות וחולשה בעקבות כך, אנשים עם תסמונת טורט, חולים במחלת טרשת נפוצה, חולי פרקינסון, אנשים הסובלים מאפילפסיה, חולים במחלות סופניות, פגועי נפש, נפגעי פוסט- טראומה ואף אנשים המאובחנים עם אוטיזם ובעלי הפרעה תפקודית משמעותית.

כיצד להשיג מרשם בצורה חוקית?
יש צורך למלא טופס חידוש רישיון קנאביס רפואי על ידי הרופא המטפל בכם. לרופא זה צריך להיות הסמכות להעניק רישיון חידוש מרשם קנאביס. אם אתם צריכים לחדש את הרישיון שלכם, פנו אל רופאי קנאביס מכבי, כללית, מאוחדת או לאומית (קופת החולים בה אתם מבוטחים) והוא כבר יבצע את כל העניינים כמו גם הגשת הבקשות הרלוונטיות לצורך הנפקת הרישיון. הגשת הבקשה יכולה (ורצויה) להיעשות דרך אתר משרד הבריאות, הן לצורך הנפקת רישיון והן לצורך חידושו. אסור לשכוח שבקשת חידוש הרישיון לקנאביס רפואי צריך לעשות לפחות 45 ימי עבודה לפני פקיעת התוקף של הרישיון הקיים שלכם.

הכתבה בשיתוף אגם רעות – בית מרקחת לקנאביס רפואי