קווצת שיער נתלשה מראשה של דוגמנית השיער  דוגמנית שיער תובעת מיליון שקלים מחברת הפקות מנתניה קווצת שיער נתלשה מראשה של דוגמנית השיער 

דוגמנית שיער שקווצת שיער גדולה נתלשה מראשה בעת הופעה, תובעת כמיליון שקלים מחברת ההפקה מנתניה

קווצת שיער נתלשה מראשה של דוגמנית השיער 

דוגמנית שיער בת 30 שקווצת שיער גדולה נתלשה מראשה בעת הופעה של להקת "משינה ורמני"- אחת מלהקות הרוק הוותיקות ברוסיה, הגישה תביעה לבית משפט השלום בראשל"צ באמצעות עו"ד דותן לינדנברג, לפיו לפני כשנה, בעת שישבה ליד אמה על כיסא בהיכל הספורט מנורה מבטחים במרכז הקהל עם הפנים לכיוון הבמה, בלון ענק דמוי דג שהושלך על ידי מארגני האירוע לעבר הקהל, חלף מעליה ותלש קווצת שיער גדולה מראשה.

מיד לאחי התאונה, היא פונתה ע"י אמה לביתה כשהיא בסערת רגשות, כאובה וסובלת מטראומה פיזית ונפשית. למחרת פנתה לקופת חולים כשהיא סובלת מקרחת מוקדית בגודל כ-5 ס"מ בקדקוד, לחץ נפשי, חרדה, בכי וכאבי ראש. מספר ימים לאחר מכן היא הופנתה לפסיכיאטר ולנוירולוג בשל לחץ נפשי, חרדה, בכי וכאבי ראש.

עובדת סוציאלית מטעם קופ"ח שביקרה בביתה כשבועיים לאחר האירוע, דיווחה כי בעקבות התאונה הצעירה פיתחה לחץ, חרדה, כאבי ראש, דכדוך, ירידה בתיאבון, הפרעות שינה ופגיעה בתפקוד החברתי. זאת לאור התחושה של פגיעה משמעותית במראה החיצוני שגורם להשלכות שליליות במפגשים חברתיים. מאז המקרה הצעירה מיעטה לצאת מהבית ולמקום העבודה, לאחר שחוותה אירוע טראומטי בזמן ההופעה שבמהלכה עברה חבלת ראש. בתגובה לכך פיתחה מצב חרדתי ודכאוני.

פסיכיאטר מטעם קופ"ח קבע כי בעקבות האירוע הצעירה סובלת בין היתר מבכי, הסתגרות, תחושת כיעור, חוסר בטחון, מסתובבת עם כובע צמר לראשה, סובלת מפלאשבקים ומהפרעה בתיאבון. בסיכום נרשם כי היא סובלת מפוסט טראומה.

הפינה המשפטית - דוגמנית שיער תובעת מיליון שקלים מחברת הפקות מנתניה
בא כוחה עו"ד דותן לינדנברג העוסק בתביעות בגין נזקי גוף, טוען בתביעה כי שיערה מהווה חלק משמעותי מחייה שכן היא משתתפת בין היתר בצילומי דוגמנות השיער ובעקבות הנזקים שנגרמו לה בתאונת הבלון, היא נמנעת מהשתתפות בצילומים. עוד טוען כי חברת הפקה נהגה ברשלנות בין היתר כשלא דאגה לבטיחות של קהל הצופים באירוע המוני ולא מנעה השלכת בלוני ענק גדולים ומסוכנים אל עבר הקהל. בנוסף היא לא דאגה למרווח ישיבה הולם בין הצופים אשר יאפשר מילוט במידת הצורך וגם לא כרזה, התריעה או הזהירה את הקהל כי יש סיכון בבלוני הענק והחפצים המושלכים לעברו. בתביעה נטען כי חברת ההפקה עשתה שימוש בחפץ מסוכן שהושלך לעבר הקהל ולכן לא פעלה כפי שמצופה מחברת הפקה, מארגן או מנהל אירוע סביר שאחראי על מופע מוזיקאלי.

הצעירה תובעת מבית המשפט, לפסוק לה פיצוי עבור הפסדי שכר, פנסיה וזכויות סוציאליות, כאב וסבל, הוצאות רפואיות ועזרת צד ג'.
טרם הוגש כתב הגנה.