צילום: רן אליהו חברת הכנסת פינטו ביקרה בנתניה צילום: רן אליהו

ראש העיר נתניה, מרים פיירברג-איכר, קיימה השבוע סיור מקצועי עם חה״כ שירלי פינטו (ימינה), יו"ר ועדת משנה לנגישות עירונית בכנסת ומי שמקדמת מהפכה בנגישות העירונית, באתרי תיירות נגישים ובמוסדות לרווחת הציבור בנתניה. "אין שום ספק שרמת ההתגייסות של העיר בהנגשתה למען אנשים עם מוגבלויות, הינה גבוהה" אמרה חה"כ פינטו

צילום: רן אליהו 

הסיור התקיים יחד עם ראש העיר, מרים פיירברג-איכר, מנכ"ל העירייה, יורם כהן, סמנכ״לית העירייה ליזי אורון, סמנכ״ל מפלגת ימינה חיים ג׳אן ובכירים נוספים ברשות.

חה״כ פינטו ביקרה באתרי תיירות מונגשים בעיר כמו חוף "סירונית", המאפשר לאנשים עם מוגבלויות להגיע לחוף הים באמצעות מעלית יורדת מטיילת החוף.
בנוסף, סיירה המשלחת במוסדות לטיפול והעשרה לילדים ומבוגרים עם מוגבלויות, ביניהם "בית גיא"- מעון יום שיקומי מיוחד המיועד לפעוטות עם צרכים מוגבלויות ומרכז העבודה השיקומי (מע״ש).

במהלך הביקור הוצגה בפני חה"כ פינטו, התוכנית הכוללת השקעות עירוניות במוסדות לנכים ועל עבודות הנגשה נוספות העתידות להתרחש בנתניה.

חה״כ שירלי פינטו, יו״ר ועדת המשנה לנגישות עירונית:״אני מודה לראש העיר פיירברג על קבלת הפנים החמה בעיר נתניה. הייתי בערים רבות ואין שום ספק שרמת ההתגייסות של העיר בהנגשתה למען אנשים עם מוגבלויות, הינה גבוהה.
משמח שיש שותפה אמיתית לדרך, שחלק מההיסטוריה שלה זה עבודה למען אנשים עם מוגבלות. הייתה זאת מרים שפתחה בעירייה את המחלקה לטיפול באדם עם מוגבלות ומשפחתו, ואין לי ספק שנצליח לחולל שינוי אמיתי.״

מרים פיירברג-איכר, ראש העיר נתניה: ״שמחתי לארח היום את חברת הכנסת שירלי פינטו. אני גאה כי העיר נתניה מובילה רצף של מענים, למען אנשים עם מוגבלויות, בכל תחומי החיים, החל מהגיל הרך ועד הגיל השלישי, לרבות סיוע וליווי שוטף, גם לבני המשפחה המלווים. אנו רואים בזאת שליחות וזה בא לידי ביטוי בכלל הפעילות העירונית".