זירת האירוע | צילום: תיעוד מבצעי מד"א גבר בן 57 נרצח בנתניה זירת האירוע | צילום: תיעוד מבצעי מד"א

אירוע פלילי בנתניה - צעיר דקר למוות את בן הזוג של אימו ונעצר

זירת האירוע | צילום: תיעוד מבצעי מד"א

בסמוך לשעה 21:30 (שני) גבר 57 נדקר ברח' דוד ילין בנתניה. צוותים רפואיים העניקו במקום טיפול רפואי לפצוע, שהיה מחוסר הכרה עם פציעות חודרות ופינו אותו לבית חולים לניאדו במצב אנוש. בבית החולים נקבע מותו של הפצוע.

המשטרה עצרה תושב נתניה בן 32 בחשד למעורבות באירוע. ככל הנראה מדובר בבנה של האם שבמהלך ויכוח עם בן זוגה דקר אותו וגרם למותו. המשטרה אספה ממצאים בזירה, לבחינת הרקע והנסיבות. בהתאם לצורכי החקירה, החשוד יובא מחר לדיון בבימ"ש בבקשה להאריך את מעצרו

מבית חולים לניאדו נמסר כי לאחר פעולות מצילות חיים בחדר ההלם נקבע מותו של הפצוע "לצערנו הרב, למרות פעולות החייאה אינטנסיביות שביצע צוות המחלקה לרפואה דחופה בבי"ח לניאדו, בדקות האחרונות נאלצו הרופאים לקבוע את מותו של הפצוע. אנו משתתפים בצער המשפחה".

הפראמדיקים של מד"א יקי חג'ג' וויקי שמואל וחובש רפואת חירום במד"א אליהו רוזנברג סיפרו: "הפצוע, גבר בן 57 היה מחוסר הכרה וסבל מפצעי דקירה בגופו. הענקנו לו טיפול רפואי שכלל עצירת דימומים, חבישות ומתן תרופות. הרדמנו הנשמנו אותו ופינינו אותו במצב קשה ולא יציב להמשך טיפול בבית החולים."

חזקי רייך חובש איחוד הצלה מסר: "מדובר בגבר שנפצע אנושות בתוך דירת מגורים ולדברי השכנים הוא נפצע כתוצאה מאלימות. הענקנו לו סיוע ראשוני בזירה תוך ביצוע החייאה ולאחר מכן הוא פונה תוך המשך פעולות החייאה למרכז הרפואי לניאדו".