צילום: נתניה נט  עשרות אלפי שקלים נגנבו מקאנטרי פולג, מה סיבת הפריצה? צילום: נתניה נט 

לאחרונה נפרץ הקאנטרי בפולג ו-50 אלף שקלים נגנבו מהכספת. אלא שבאופן חשוד, הפריצה התרחשה יממה בלבד לאחר הבחירות הסוערות לוועד העמותה. אחד מחברי הוועד: "הכסף לא היה הדבר היחיד שהתעסקו איתו" 

צילום: נתניה נט 

לאחרונה נפרץ הקאנטרי בשכונת רמת פולג בנתניה, וסכום הכסף שבכספת המוערך בכ-50 אלף שקלים נגנב. יצוין כי הכספת עצמה הושלכה על הדשא בסמוך לגדר המערבית של שטח המועדון. אלא שלא מדובר באירוע שגרתי, שכן הפריצה התבצעה כ-24 שעות בלבד לאחר הבחירות לוועד העמותה שהיו סוערות במיוחד. העובדה שלצד סכום הכסף הגדול נגנבו גם מסמכים שונים העלתה חשד כבד בקרב חברי הוועד שיש קשר בין הדברים.

זמן קצר לאחר האירוע הוציא יו"ר הוועד הנבחר, כדורגלן העבר של מכבי נתניה, פודי חלפון, מכתב רשמי לבעלי המניות במועדון הקאנטרי בפולג, ועדכן כי בכוונת הוועד לפתוח בחקירה בלתי תלויה של גוף חיצוני בנושא.

בין השאר נכתב כי "מבדיקה קצרה עולה כי רב הנסתר על הגלוי, ועל כן הנחתי את חברי הוועד על הצורך ההכרחי במינוי גוף חיצוני חוקר (לא מהעיר נתניה והסביבה), לצורך גילוי וחקירת, בין היתר, הנושאים ו/או השאלות הבאות: מדוע המצלמות לא תיעדו את כל האירוע או את הפורצים? מדוע המצלמות חסרות יכולת צילום בשעות הלילה? מדוע האזעקה לא הופעלה בזמן אמת במועדון בכלל ובמשרדי ההנהלה בפרט? מדוע אין צילום במצלמות האבטחה של אירוע הוצאת הכספת מהמשרדים ופריצתה בתוך שטח המועדון – (הכספת נמצאה זרוקה ופרוצה בתוך שטח המועדון)? מהם נהלי ההפקדה של הכספים המזומנים? מתי הכספים המזומנים שנגנבו התקבלו במזומן? כמה זמן הכסף שנגנב נמצא בכספת, ומדוע מוחזקים כספים ורכוש כה רב בשטח המועדון?

עוד כתב חלפון כי "נבקש מהעובדים שידעו על הימצאות כספת, לעבור בדיקות פוליגרף. לאחר סיום הבדיקות, אנו נדאג ליידע אתכם על ממצאי החקירה והמסקנות המתבקשות.

אחד מחברי העמותה התייחס לנושא ואמר: "קצת מוזר שהקאנטרי שאיש לא זוכר מתי נפרץ בעשורים האחרונים, נפרץ לילה לאחר הבחירות שהתקיימו לבחירת חברי הוועד והיו סוערות מאוד. מהשמועות שהגיעו לאוזני הכסף בכספת לא היה הדבר היחיד שהתעסקו איתו. אנחנו שמחים שיו"ר המועדון החדש שיתף אותנו באירוע, דרש בדיקה מעמיקה של הנושא והבטיח לשתף בממצאים"