לראשונה: יש עתיד תתמודד למועצת העיר נתניה צילום: יוגב עמרני

מועמדי יש עתיד בנתניה מתחייבים להילחם למען עיר שווה, שוויונית, יוזמת וחדשנית – עיר עם עתיד לכולם "קולו של המחנה הליברלי חייב להישמע ולהדהד במועצת העיר הקרובה"

השבוע הכריזה סיעת "יש עתיד" שתתמודד לראשונה למועצת העיר נתניה, תחת הסיסמה "באנו לשנות".
באירוע השקת הקמפיין נחשפו שמותיהם של חמשת המועמדים של הסיעה למועצת העיר נתניה. החמישייה הראשונה מורכבת משלוש נשים ושני גברים. המשותף לכולם זו האידיאולוגיה הליברלית, יכולת עשייה מוכחת ומומחיות בהובלת תהליכים.

ברשימת יש עתיד למועצת העיר פנים חדשות, מוכרות ומפתיעות. הגברת הראשונה של החינוך בנתניה טובה דולב, הלוחמת החברתית ענבר חביב – כהן וכן רונית ריקלין, מבכירות המערכת הבנקאית הישראלית ומומחית לפיתוח וניהול תהליכים עסקיים בקהילה. עוד בחמישייה הפותחת, מיקי פישמן שלו מומחיות בקשרי ממשל והתאמתם לצרכים מוניציפליים וסגן ראש העירייה, עו"ד אדיר בנימיני, שהוביל בנתניה והיה שותף לשורה של מהפכות ורפורמות שהשפיעו על כל תחומי החיים. "בדיוק כפי שאנו מובילים בכל מוצ"ש את המחאות בעיר, אנו נילחם למען עיר שווה, שוויונית, יוזמת וחדשנית. עיר עם עתיד לכולם!", אמרו חברי הנבחרת והוסיפו 

"אנחנו חיים בתקופה גורלית וחשובה לעתיד המדינה וגם לעתידה של העיר. היום, יותר מתמיד, אנחנו צריכות וצריכים לבנות פה עתיד שיבטיח, כי הערכים והיסודות המרכיבים את החיים שלנו, יתחילו להתקיים מחדש. בעיקר כאן, בנתניה.
"עצוב לומר, אבל כולנו התרגלנו למציאות בה הקול של הרוב הדומם לא נשמע במועצת העיר וכמעט ולא זוכה לייצוג אמיתי ושוויוני. התרגלנו להוריד את הראש, התרגלנו לשלם יותר ולקבל פחות. כן, היום יותר מתמיד קולו של המחנה הליברלי חייב להישמע ולהדהד במועצת העיר הקרובה!".