אלה אמצעי הטכנולוגיה החדישים לטיפול בעברייני התנועה בנתניה אילוסטרציה | צילום: pixabay

אמצעי אכיפה חדשים פוזרו ברחבי העיר נתניה. דו"חות ישלחו ישירות ללא מעורבות פקחים. טלי מולנר: "נמשיך לאכוף ולנקוט בכל האמצעים" נגד מי שיבצע עבירות תנועה בעיר" 

בשורה משמעותית לציבור הנהגים בנתניה: במסגרת התוכנית העירונית לשיפור הביטחון של משתמשי הדרך - נהגים והולכי רגל, ועל מנת לדאוג לשיפור הסדר הציבורי בדרכים ולמנוע עבירות תנועה ועבירות חניה, יחל מנהל האכיפה לעשות שימוש באמצעים טכנולוגיים חדישים על מנת לאתר את מפירי הסדר ועברייני התנועה והחניה בעיר.

הדבר ייעשה באמצעות מצלמות אכיפה חדישות שימוקמו בעשרות מקומות מרכזיים בעיר, בין השאר על מנת לאתר חניות כפולות, חניות על מדרכה ועוד. לצד הצבת המצלמות, יוצבו במקומות הללו תמרורים מיוחדים שיזהירו את ציבור הנהגים כי במקום זה מתבצעת אכיפה באמצעות מצלמות. בין הרחובות בהם יוצבו המצלמות - הרצל פינת סמילנסקי, שמואל הנציב, עמק חפר, ריינס, טום לנטוס, נעימי, ויצמן וששת הימים. יש לציין כי מדובר באכיפה בשיטה מתקדמת, בה אין צורך בפקח, אלא המצלמות קולטות את מספר הרכב, מצלמות את העבירה והדו"ח נשלח ישירות לבעל הרכב.

סגנית ומ"מ ראש העיר, ומחזיקת תיק הביטחון והאכיפה, טלי מולנר: "מדובר בצעד חשוב שנועד לשמור על הסדר הציבורי בכבישי העיר, ולגרום לכולנו לנהוג בכבישים בטוחים וללא חסימות הנגרמות על ידי עברייני תנועה המסכנים את עצמם, את הנהגים ואת הולכי הרגל. מגיע לכולנו לחיות בעיר בטוחה ונמשיך לאכוף ולנקוט בכל האמצעים נגד מי שיבצע עבירות חניה