מאות משתתפים בעצרת הזדהות עם משפחות החטופים בנתניה צילום: מיכל סלמה

337 יום בשבי חמאס - תושבי נתניה ממשיכים להגיע ולתמוך במשפחות החטופים 

מאות משתתפים הגיעו אמש (מוצ"ש) לעצרת הזדהות עם משפחות החטופים מוול קניון עיר ימים בנתניה, במלאת 337 יום בשבי חמאס. 

לעצרת הצטרפה מקהלה ששרה שיר מקורי שנכתב והולחן אחרי השביעי באוקטובר על ידי הלנה גאון. את השיר ״שבע עשר״ ביצעו הסולניות ורוניקה שימוני והלנה גאון, בליווי מקהלה ״קול אור״ והפסנתרן אלכסנדר קויפמן.

חגית חן, אימו של איתי חן הי"ד נשאה דברים בעצרת "השבוע עברנו מהלוויה לשבעה. אין מספיק מילים להסביר כמה עמוק פוגע רצח החטופים שנרצחו בדם קר, ביניהם גם הרש גולדברג פולין שהוריו ג'ון ורייצ'ל הפכו לחברים קרובים שלנו, כי גם הרש הוא אזרח אמריקאי והיינו איתם במאות פגישות במהלך עשרת החודשים האחרונים.
יש לנו בכל שבוע עדכון מהבית הלבן בנוגע למשא ומתן. אתמול היה לנו עדכון מהיועץ לבטחון לאומי ג'ייק סאליבן. השיחה היתה מאוד מדכאת ומדכדכת כי נראה שחמאס הקשיח את התנאים שלו ורוצה יותר אסירים על כל חטוף ורוצה יותר ממה שדרש תחילה וזה נראה שזה לא מתכנס כרגע לעסקה מאחר ואף צד לא מוכן להתקדם ולעשות פשרה. זה לא נראה שאנחנו מתקדמים ואנחנו יכולים רק להמשיך להתפלל שנמשיך להתכנס לעסקה. קשה לקום בבוקר אבל אין לנו ברירה כי אנחנו לא נעצור עד שאחרון החטופים, ביניהם איתי שלנו יחזור הביתה. עד שלא אראה אותו בבית, אשב עליו שבעה ויהיה לי קבר אני לא אאמין. תודה לכולם".