פועל כבן 60 נהרג באתר בניה בנתניה זירת האירוע | צילום: זק"א

פועל כבן 60 נפל מגובה רב באתר בנייה ברחוב גד מנלה נתניה. חובשים ופראמדיקים של מד"א קבעו את מותו

בשעות הבוקר (שלישי) פועל נפל מגובה של כ-25 מטר במהלך עבודתו באתר בנייה ברחוב גד מנלה נתניה. חובשים ופראמדיקים של מד"א שהוזעקו למקום דיווחו על גבר כבן 60 ללא סימני חיים עם חבלה רב מערכתית וקבעו את מותו. 

בעקבות נפילתו של הפועל לפיר עמוק, לוחמי האש פעלו במקום לחילוץ הגופה. הגופה תועבר להמשך טיפול ובירור במכון הלאומי לרפואה משפטית.

פראמדיקית במד"א נועה זוגרי וחובש רפואת חירום יוסף בוסקילה סיפרו: "כשהגענו למקום ראינו את הגבר שוכב על הרצפה לאחר שנפל במהלך עבודתו, הוא היה מחוסר הכרה וסבל מחבלה רב מערכתית קשה מאוד. ביצענו בדיקות רפואיות אך לצערנו פציעותיו היו קריטיות ונאלצנו לקבוע את מותו במקום."

אריה זכריה ואיתן ברודר חובשי איחוד הצלה סיפרו: "לדברי העובדים במקום הם איתרו אותו הבוקר מוטל ללא רוח חיים בתוך פיר מעלית. למרבה הצער נקבע מותו בזירה כתוצאה מאופי הפציעות הקשות מהן סבל".

מתנדבי זק״א ממרחב שרון הוסיפו "לפני זמן קצר מוקד זק״א (1223) הזניק אותנו לרחוב גד מנלה בנתניה בעקבות דיווח על פועל שנפל מגובה רב ומותו נקבע במקום, מדובר בפועל בנין בשנות ה-60 שנפל לפיר בעומק מספר קומות, בסיוע מתנדבים נוספים אנו דואגים לכבוד המת ומסייעים לכוחות המז״פ שפועלים במקום".