תמונת אילוסטרציה. צילום: fotolia ילדים נעקצו בפארק השלולית. הפארק נסגר תמונת אילוסטרציה. צילום: fotolia

לילדים שהגיעו לבלות בשבת בבוקר בפארק השלולית ציפתה הפתעה לא נעימה: הם נעקצו על ידי דבורים וצרעות. אחדים פונו לקבלת טיפול רפואי בבית החולים 'לניאדו'. העירייה בתגובה: "מיד כשהתקבלה פניה נשלחו אנשי מקצוע למקום"

לא מעט ילדים והוריהם ניצלו את השבת החמימה כדי להגיע ולבלות בפארק השלולית בעיר. אלא שמה שהחל כבילוי מחויך הסתיים בחוויה לא נעימה ואף עוקצנית. 

מספר ילדים נעקצו על ידי דבורים וצרעות במקום. עד מהרה פונו המבלים מהפארק, שנסגר מחשש לנפגעים נוספים. שישה ילדים אף הגיעו לבית החולים 'לניאדו' ונזקקו לטיפול רפואי. אחד הנוכחים במקום שוחח עם הפקחים שפינו את הפארק, ולדבריו שמע מהם שהם אינם יודעים היכן הקן שממנו תוקפים הדבורים והצרעות, אך למקום הוזמן מדביר כדי לטפל בבעיה.
ניר קריס היה אחד האנשים שהגיעו הבוקר לבלות בפארק השלולית, יחד עם בתו הילה בת ה-5 וחצי. לצערו, הילה הייתה אחת הילדות שספגו לא מעט עקיצות ונזקקה לאחר מכן לטיפול במר"מ.
"אזהרה: הילה, הבת שלי, נעקצה הבוקר ע"י עשרות צרעות בפארק  השלולית בנתניה", כתב קריס בפוסט שהעלה לפייסבוק. "ילדים נוספים נעקצו. אנחנו נסענו למר"מ. אחרים ללניאדו. הילה, אגב, בסדר, תודה לאל". "כמה ילדים ניגשו לאזור השלולית כדי לראות בעלי חיים וככל הנראה אחד הילדים דרך על קן צרעות, וכתוצאה מכך הם תקפו את הילדים", סיפר קריס מאוחר יותר. "זה משהו מטורף, מתקיף אותך נחיל ומיד החולצה מתכסה בעשרות צרעות. תודה לאל שהילה לא אלרגית. היא נעקצה בגב, ברגליים ובראש, אבל לא במקום מסוכן כמו לשון או עיניים. קיבלנו טיפול בסיסי ולשמחתנו לא היה צריך אשפוז או משהו נוסף. הילה מרגישה טוב. אני מניח שיעבור זמן עד שניקח את הילה שוב לפארק, כי בכל זאת מדובר באירוע טראומתי עבורה. עם זאת, זה פארק שאנחנו מאוד אוהבים והיינו בו הרבה בעבר".

מבית החולים 'לניאדו' נמסר בתגובה: "לחדר המיון של 'לניאדו' הגיעו בשעות הבוקר קבוצה של שישה ילדים, כולם במצב קל. הם קיבלו טיפול ושוחררו לביתם". 

מעיריית נתניה נמסר בתגובה: "מיד כשהתקבלה פנייה במוקד העירוני נשלחו אנשי מקצוע למקום. בתוך כך נערכה סריקה ע"י המדביר העירוני והפארק נסגר לצורך טיפול במקור הבעיה".