אלון בקל שנרצח בפיגוע הירי בדיזנגוף גר עד לאחרונה בנתניה, הוא למד משפטים במכללת נתניה ועבד כברמן בבר "איניגו מונטויה", החברים ההמומים נפרדים ממנו היום בפעם האחרונה
כולם מתארים בחור עם לב רחב ועם חלומות גדולים.

"בכדור אחד נגדעו החיים של הבן אדם הכי שמח שהכרתי"

שלומי דהן, יו"ר אגודת הסטודנטים במכללה האקדמית נתניה מכיר את אלון משנת 2012 כאשר אלון הגיע למכללת נתניה, שניהם למדו יחדיו לתואר ראשון במשפטים " זה קלישאתי להגיד על בן אדם שהוא משכמו ומעלה אבל מדובר בבן אדם מיוחד, מפיץ אור, שהנתינה אצלו היא ערך נעלה. עשינו באגודה פרויקט לאיסוף מצרכים לאנשים, אלון בא מיוזמתו ושאל - איך אני יכול לעזור? בוא נלך, נחלק, ניתן. שמחת החיים שלו זה הדבר שהכי אפיין אותו, שאתה שומע שאחד כזה נרצח, שבכדור אחד נגדעו חיים של הבן אדם הכי שמח שהכרתי, אתה שומע את זה והשעון עוצר. אלון היה כולו לב ובא רוצח שפל שפשוט גדע את כל החלומות. נהיה חזקים בשביל אלון והמשפחה שלו והזיכרון שלו יחיה בליבנו לעד, היה הרבה מה ללמוד ממנו ובחיים הקצרים שהיו לו הוא פשוט פיזר טוב".

"אלון הלוואי והיית כאן לראות כמה אנשים אוהבים אותך"

שלומי מספר על סטודנט מצטיין שלפניו דרך מקצועית מבטיחה "הוא היה סטודנט מצטיין, הוא עשה תואר משולב במשפטים ומנהל עסקים, שמחתי לראות שהוא נבחר להיות חונך של סטודנטים חדשים שמגיעים לפקולטה למשפטים, הוא היה אהוב ע"י כל הסטודנטים שהוא חנך. הוא היה אמור בימים הקרובים להתחיל התמחות. חשבתי להוביל מלגה על שם אלון בקל במכללה, שזו תהיה עוד דרך להנציח אותו, אלון היה אדם מצטיין בכל מה שעשה והמלגה הזו תלך לסטודנטים מצטיינים וסטודנטים שמתנדבים למען הקהילה שההתנדבות הייתה חלק עיקרי מחייו".
במכללה הוקמה פינת זיכרון בה הסטודנטים מדליקים נרות נשמה ומתפללים "אנחנו לא מתכוונים לתת לו להישכח, יהיו פה כל השבוע נרות נשמה ואנחנו מתכוונים שהזיכרון שלו יחיה איתנו, אנשים במכללה מוכי תדמה, הלוואי שאלון היה פה ורואה כמה אנשים אהבו אותו, אלון - הלוואי והיית כאן לראות כמה אנשים אוהבים אותך".

ממכללת נתניה נמסר "הנהלת המכללה, הסגל והסטודנטים אבלים על רציחתו של אלון בקל. אלון היה סטודנט מצטיין בתכנית המשולבת למשפטים ומנהל עסקים במכללה והתגורר עד לאחרונה במעונות.
הסטודנטים, הצוות וכלל הסגל מרכינים ראשם ומשתתפים בצער המשפחה על אובדנם הכבד. יהי זכרו ברוך"

חדשות מקומיות - אלון בקל יובא היום למנוחות

 

מכללת נתניה | צילום: איציק בן שושן  

זיו רבינוביץ', מבעלי ומנהלי הבר "איניגו מונטויה" בו עבד אלון ב-3 שנים האחרונות מספר על בחור כובש, כזה שכולם אוהבים "לפני 3 שנים הוא הגיע אלינו מהצפון וחיפש עבודה פה כי הוא התחיל ללמוד במכללת נתניה. זו הייתה אהבה ממבט ראשון, הוא היה כמו שכולם מתארים, בחור חבל על הזמן, נכנס ללב של כולם, הוא היה אהוב מאוד - לא כי ככה אומרים על כל אחד שנפרד מאיתנו, באמת היה אהוב מאוד והיה לו לב רחב,. פשוט בן אדם מאוד חברותי ואהוב ועם לב רחב".
כאשר שמעו ב"איניגו מונטויה" על מותו של אלון הם שינו את תמונת הפרופיל של הבר לתמונתו של אלון כאשר הוא מברמן במקום "זו הייתה החלטה די טבעית שאין יותר מדי חשיבה מאחוריה, זה נעשה באופן טבעי, הוא היה משפחה של כולנו וזה סוג של התייחדות עם האסון ואיתו" מספר זיו.

"שלחנו בקבוצה - כולם לעשות סימני חיים והוא היחיד שלא ענה"

גם הברמנים שעבדו איתו ממאנים להיפרד "הבנו שהיה פיגוע וידענו איפה הוא עובד, יש לנו קבוצת ווטס אפ אז שלחנו בקבוצה - כולם לעשות סימני חיים והוא היחיד שלא ענה, מתקשרים והוא לא עונה, עד שאחד החברים כתב שהוא באיכילוב.
גם הם מתארים בחור אהוב ושמח "הוא היה ברמן אהוב, כל הלקוחות אהבו אותו, הוא היה חתיך, מקסים, מצחיק, אהד את הפועל ירושלים, אהוב הבנות, בחור מבריק, היה ממש מצטיין בלימודים, הוא היה מתנדב מלא כל חג מאלה שמחלקים את האוכל, היה בחור שמח, קורע, מאוד אהוב, הוא עזב לפני חודשיים עבר לתא היה מאוד מאושר מהמעבר, כל הזמן הוא אמר אתם חייבים לבוא לת"א, איזה כיף פה, הוא עבר לדירה מדהימה עם גג ו-2 שותפות, ילד בן 26 בת"א - כיף חיים".

חדשות מקומיות - אלון בקל יובא היום למנוחות

 

אלון בקל עובד באיניגו מונטויה  

הלוויתו של אלון תתקיים היום בשעה 15:00 מבית העלמין בכרמיאל