תושב נתניה חשוד כי ביצע מאות עסקאות בסך עשרות אלפי שקלים בכרטיסי אשראי, אותם גנב משתי עולות חדשות שהתגוררו עמו בדירה. בנוסף, נחשד האיש בגניבת כסף מזומן, תכשיטים וטלפונים סלולאריים 
תושב נתניה בן 38 נעצר לאחרונה ע"י המשטרה בחשד לעבירות מרמה וגניבה.
תושב נתניה בן 38 נעצר לאחרונה ע"י המשטרה בחשד לעבירות מרמה וגניבה. על פי החשד, ביצע האיש למעלה מ-200 עסקאות בעשרות בתי עסק, באמצעות כרטיסי אשראי גנובים של שתי עולות חדשות מאוקראינה, המתגוררות איתו באותה דירה.
על פי חקירת שוטרי מחלק ההונאה במחוז מרכז, עולה כי בחודשים האחרונים יצר האיש קשר עם שתי העולות החדשות, אשר שוהות בארץ פחות משנה, ניצל בגסות את העובדה כי אינן יודעות עברית כדי להשתמש במספר כרטיסי אשראי שלהן ללא ידיעתן, וביצע כאמור מעל 200 עסקאות בכ-50 בתי עסק. המשמעות: נזק כבד בסך עשרות אלפי שקלים לשתי העולות החדשות. 
אבל בזאת לא בא תאוות הבצע של האיש אל קיצה. על פי החשד, תוך כדי ביצוע העבירות, ולאחר שניצל את הגישה החופשית לחדריהן של העולות החדשות, הוא גנב מהן אלפי דולרים במזומן וכן תכשיטים רבים בשווי עשרות אלפי שקלים. 
עוד חושדים במשטרה, כי במהלך החודשים אוקטובר ונובמבר אשתקד, עת עבד ברשת מוצרי חשמל גדולה, ניצל האיש לרעה את תפקידו וגנב טלפונים סלולאריים בשווי עשרות אלפי שקלים.
האיש מואשם בעבירות של גניבה בידי עובד ממעבידו, קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, גניבה, והתחזות כאדם אחר במטרה להונות בכרטיס חיוב.
בדיון שנערך בבית משפט השלום בפ"ת בפני השופטת ניצה מימון-שעשוע, ביקש סנגורו של החשוד, עו"ד פאדי חמדאן, לבחון את האפשרות שלא להשאיר את מרשו במעצר עד הגשת כתב האישום ולשחררו בתנאים ובערבויות. חשוב לציין כי בעבר הורשע האיש בעבירות של רכוש וזהות, וריצה בעקבות הרשעות אלה 16 חודשי מאסר. 
בהחלטתה קבעה השופטת, כי לאחר שהתרשמה מהיקף העבירות הגדול של ההונאה המיוחס לחשוד, עברו המכביד בתחום ההונאה והרכוש, וכן העובדה כי לא אותר במשך קרוב לשמונה חודשים, אין בשלב זה להיעתר לשחרור לחלופה, והאריכה את מעצרו של החשוד עד יום ראשון, ה-21/2 (היום) בשעה 12:00 בצהריים.