פסטיבל הבירה בנתניה  הצעה: לא לאפשר פסטיבל בירה בשל השפעה שלילית פסטיבל הבירה בנתניה | צילום: נמרוד גליקמן

חבר מועצת נתניה, ד"ר ישראל שיטבון, ביקש בישיבת המועצה האחרונה שעיריית נתניה לא תאפשר קיום פסטיבל בירה בשל השפעתו השלילית על בני נוער. ד"ר שיטבון: "האירוע כשר אבל מסריח"

בישיבת המועצה האחרונה של עיריית נתניה העלה ד"ר שטבון לסדר היום הצעה שלא לאפשר קיום פסטיבל בירה.

+

פסטיבל הבירה בנתניה | צילום: נמרוד גליקמן

ד"ר שיטבון טוען כי מגיפת האלכוהול בארץ חמורה ומציע שעיריית נתניה לא תאפשר קיום ברשות הרבים של אירוע שלפי החוק הינו מוגבל למשתתפים מגיל 18 ומעלה, כאשר מגבלה זו מהווה הוכחה לכך שהשפעתו שלילית על בני הנוער

ד"ר שיטבון: "אנחנו לא רוצים להידמות לגויים"

לדברי ד"ר שיטבון "עיריית נתניה ארגנה השנה ובפעם הראשונה אירוע "תרבותי" המכונה "פסטיבל הבירה", אירוע שהתקיים בכיכר העיר ושבו מפארים את שתיית הבירה לשם שתייה. זו אינה אלא ייבוא של תרבות זרה הקלוקלת וביטוי לרצון עז להדמות לגויים" עוד הוסיף "אנחנו לא רוצים להידמות לגויים. ברגע שאנחנו אומרים שהאירוע לא כשר מתחת לגיל 18 סימן שיש פה משהו לא טוב. האירוע כשר אבל מסריח"

ימין: "נתניה לא תהיה בני ברק"

חבר המועצה רפי ימין ענה בתגובה  "ב- 29.9 עושים פבטיבל בירה הכי טוב בעולם ונתניה לא תהיה בני ברק". חבר המועצה יוסי דורון הוסיף "אתה לא יכול לפסול בכל פעם מחדש הצעה שפוגעת בציבור אחר". 

חברת המועצה צ'וצי זילברבג טענה "פסטיבלי בירה בארץ ובחו"ל הינם פסטיבלים ייחודיים המספקים תכני מוזיקה ותרבות ומלווים בשתיית בירה. המבלים בפסטיבל נהנים מאווירה חגיגית. המשטרה ציינה את האירוע כמושלם והעדר אירועים חריגים. בעיית שתייה האלכוהול של בני הנוער לא התחילה בעקבות הפסטיבל ולא תסתיים בגללו. קהל המבלים באירוע היה קהל בוגר שהגיע מכל רחבי הארץ להשתתף באירוע איכותי"

חברי מועצת העיר הצביעו שלא להעלות את הצעתו לסדר יום של ד"ר שיטבון.