מתחם סינמה סיטי נתניה משתרע על פני 8000 מ"ר | צילום: סיון פרג' בשעה טובה -  הושק מתחם סינמה סיטי נתניה מתחם סינמה סיטי נתניה משתרע על פני 8000 מ"ר | צילום: סיון פרג'

הבוקר נערכה מסיבת עיתונאים במסגרתה חנכו האחים לאון ומשה אדרי מבעלי הסינמה סיטי את מתחם עיר הסרטים - הסינמה סיטי החדש במתחם רוגובין - פדרמן בנתניה

מתחם הסינמה סיטי נפתח בהשקעה של כ- 45 מיליון שקל וכולל מערכת הקרנת סרטים המבוססת על טכנולוגיית קרני לייזר החדישה בישראל. 

 

מתחם סינמה סיטי נתניה משתרע על פני 8000 מ"ר | צילום: סיון פרג'

המתחם ישתרע על פני 2 קומות בשטח של כ-8,000 מ"ר. קומה שלמה של כ- 4,000 מ"ר תכלול 14 אולמות קולנוע, 2 אולמות וי.איי.פי, 2 אולמות המצוידים בכיסאות ממחושבים ודינאמיים הזזים בהתאם לסרט המוקרן וכוללים מערכת קול היקפית המותקנת במושבים עצמם ואולם מופעים ותיאטרון הכולל 350 מקומות ישיבה. 

בנוסף, במתחם מפוזרים עשרות מסכי לד, המחליפים את הפוסטרים המסורתיים ונותנים אינפורמציה שוטפת על לוחות הזמנים, תפוסה באולמות ועוד. המערכות נשלטות ע"י מערכות תוכנה המתקדמו בעולם, פרי פיתוחה של הסינמה סיטי.

חדשות מקומיות - בשעה טובה -  הושק מתחם סינמה סיטי נתניה

אולם הילדים בסינמה סיטי נתניה | צילום: סיון פרג'

קומה נוספת של כ-4,000 מ"ר תכלול מסעדות מובילות כגון מסעדת שגב קונספט, סניף ארקפה, סניף של רשת המסעדות הבווארית ביירן, בר המשבצת, ארקפה, גלידה אניטה, בית קפה פנטזיה, ללין, עד העצם אקספרס, מסעדת קמפאי ועוד.

לאון אדרי נשיא קבוצת אדרי ומבעלי סינמה סיטי בארץ ובעולם אמר הבוקר כי הוא גאה להשיק מתחם סינמה סיטי נוסף וציין כי כעת תושבי נתניה וסביבתה יוכלו ליהנות ממתחם בידור ובילוי חדיש, קרוב לביתם, המכיל את הטכנולוגיה והחידושים המתקדמים ביותר בתחום הקולנוע. "אין לי ספק כי המתחם החדש בנתניה, יחד עם הפעילויות והחנויות שמציע 'רוגובין- פדרמן' יזכה להצלחה כבירה", עוד ציין אדרי כי המתחם יהיה פתוח בימי שבת והוסיף "נגמרו בתי הקולנוע הקטנים הכל הופך לבתי קולנוע גדולים. מסכים קטנים יש בבית, הנוער יוצא היום לקולנוע הוא רוצה ללכת למשהו ששונה ממשהו שיש היום. הדור החדש רוצה כיסא טוב, סאונד כמו שצריך, מסכים ענקיים".

חדשות מקומיות - בשעה טובה -  הושק מתחם סינמה סיטי נתניה

אולם המופעים בסינמה סיטי, כולל 350 מקומות ישיבה | צילום: סיון פרג'

משה אדרי, מבעלי הסינמה סיטי הוסיף: "אני נרגש לחנוך את מתחם הבידור והבילוי החדש של נתניה המצטרף למשפחת הסינמה סיטי, אשר החזירה לקדמת הבמה את הקולנוע בישראל. בזכות מתחמי הסינמה סיטי, הפכנו את חווית הקולנוע בישראל לחוויה תרבותית רב-גונית והחזרנו מאות אלפי צופים אל בתי הקולנוע. כמשקיעים הגדולים בתעשיית הקולנוע הישראלית, המפיקים למעלה מ-50% מהסרטים הישראלים וכמפיצים עיקריים, אני גאה על כך ששמנו חותם והפכנו למודל לחיקוי בארץ ובעולם".
קובי רוגובין, יו"ר קבוצת רוגובין סיכם כי ההשקעה במתחם מגיעה לעלות של 235 מיליון ש"ח וציין "שילוב של מתחם הקולנוע החדיש יחד עם תמהיל חנויות של מוצרים לבית, חנויות אופנה וספורט הינו חידוש מרענן ואנו גאים ושמחים להשיק מתחם זה יחד עם שותפינו".