סניף הדואר במגה | צילום: טלי מולנר  רוצים דואר בעיר ימים ופולג? בואו למגה! סניף הדואר במגה | צילום: טלי מולנר

הגידול במספר התושבים בשכונות האמורות הביא לעומס קשה מנשוא בסניף הדואר. במקום לשלוח את תושבי פולג ועיר ימים לאסוף את הדואר ממרכז העיר, לאחרונה החלו לחלק את החבילות בסניף מגה

לאחרונה נתקלים תושבי רמת פולג עיר ימים בבעיה בכל הקשור למשלוחי הדואר.

סניף הדואר במגה | צילום: טלי מולנר 

בעקבות גידול שחל במספר תושבי השכונה, חלק מדברי הדואר הגיעו לסניף הדואר במרכז העיר, מה שאילץ את תושבי השכונה לנסוע במיוחד כדי לאסוף אותו. עוד נודע כי מספר תושבים העדיפו לוותר על 'התענוג' ולא הגיע לאסוף את הדואר שהמתין להם.

20 דקות נסיעה בלי חנייה

אחת מתושבות רמת פולג לא ממש שבעת רצון בלשון המעטה מהסידור החדש, ואף העדיפה לאחרונה לוותר על דברי הדואר שלה ולא לאסוף אותם ממרכז העיר, בתקווה שישובו לשולח וישלחו בפעם הבאה לסניף פולג הסמוך לביתה. "אני לא מוכנה בשום אופן לאסוף דואר ממרכז העיר", אמרה. "מה פתאום שולחים אותנו לנסוע 20 דקות ובלי מקום חנייה? זה לא לעניין. בקלות יכלו לשלוח אותנו לסניף הדואר באחת השכונות הדרומיות הסמוכות, כמו קריית נורדאו".

ג'קי קרס

"עיר ימים גדלה בצורה משמעותית וכמות הדואר בסניף פולג, הידוע גם כסניף של ג'קי, גדלה לפחות פי 3 בעיקר בכל הקשור לחבילות", מספר ויקטור בר, חבר ועד השכונות המשותף פולג-עיר ימים. "המנהל ג'קי אברג'יל לא מסוגל לעמוד בעומס והודיע לדואר שהוא לא מוכן לחלק חבילות לתושבי עיר ימים ופולג. הוא המשיך לתת שירותי דואר, חוץ מלחלק חבילות".
לאחר שניסיון לארגן סניף דואר מקומי במתנ"ס עיר ימים לא עלה יפה, הועברו חבילות הדואר לחנות הפיצוחים הסמוכה לאצטדיון העירוני, דבר שלדברי תושבים גבל בהתעללות. בהמשך, הגיע בר בעצמו לדואר וטען כי לא יכולים להשאיר את תושבי השכונות ללא פתרון.

זכו בפיילוט

במקביל לניסיונותיו של בר לאתר פתרון הולם לבעיה, נחתם הסכם בין הדואר הארצי והנהלת מגה, לפיו יחולקו חבילות בסניפי הרשת השונים. יש לציין כי מדובר בתכנית פיילוט הכוללת 6 סניפים, אחד מהם בסניף מגה בשכונת עיר ימים. "ממש התחננתי שאחד מסניפי הפיילוט יהיה אצלנו", מספר בר. בחודש האחרון נהנים תושבי עיר ימים מהשירות האמור, כאשר עד סוף החודש הקרוב צפויים להצטרף לקבלת השירות במגה גם תושבי רמת פולג.
"במגה מאוד מקפידים על נהלים. לאנשים קצת קשה עם זה, אבל בסך הכל אנחנו מקבלים שירות מצוין וקרוב לבית", מדגיש בר. "הלוואי שהפיילוט יצליח ויהפוך לקבוע. אני מודה למגה שבחרו בנו לפיילוט שלהם, וכן למנהל הסניף ומנהל תחנת החלוקה על עבודה מצוינת. מעבר לזה אני מבקש מהתושבים, אם כבר באתם לקחת חבילה – תקנו גם משהו במגה".